×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
منصوریان: ۱۰ نفره شدن به تیم ما انرژی داد

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: وقتی ۱۰ نفره شدیم، انرژی بیشتری گرفتیم و توانستیم سپاهان را متوقف کنیم.

به گزارش "چغادک نیوز"، علیرضا منصوریان پس از تساوی یک بر یک مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: بازی بسیار سنگینی بود، هر دو تیم برای صدر جدول می‌جنگیدند و سپاهان بهتر از ما بازی را شروع کرد. برخلاف اینکه تیم‌های ۱۰ نفره کمی عقب می‌نشینند، تیم ما بعد از ۱۰ نفره شدن، انرژی بیشتری گرفت و با تعویض‌های خوبی هم انجام دادیم به بازی برگشتیم و موقعیت گلزنی پیدا کردیم. باید از بدنساز تیم تشکر کنم که شرایط جسمانی بازیکنان را آماده کرده است.

سرمربی نفت با اشاره به شعارهایی که علیه حسین فرکی از سوی هواداران سپاهان در این بازی سر داده شد، گفت: ما نسل بعد از فرکی هستیم و از افرادی مثل فرکی الگوی اخلاقی می‌گیریم، او مربی اخلاق‌مداری است، هفت سال مربی تیم ملی بوده، بنابراین مردم باید آستانه تحمل‌شان را بالا ببرند و ببینند چه کسی روی نیمکت تیم‌شان نشسته است. از سپاهانیان و مردم خوب اصفهان برخی شعارها بعید بود، آنها باید آستانه تحمل‌شان را بالا ببرند، فرکی یکی از مربیان اخلاق‌مدار است، حرمت این مربیان باید حفظ شود.

منصوریان تصریح کرد: این کارهایی که انجام می‌شود و برخی شعارهایی که در ورزشگاه سر داده می‌شود، ادامه کار را برای ما مربیان جوان سخت می‌کند.

سرمربی نفت در مورد صحنه پنالتی گفت: برخی می‌گویند این صحنه پنالتی بود و برخی هم می‌گویند نه، من صددرصد مطمئن نیستم که بخواهم اظهارنظر کنم، با این حال باید به تصمیمات داور احترام گذاشت.

منصوریان با گلایه از پخش نشدن مسابقه تیمش از تلویزیون گفت: تعجب من از این است که چرا مسابقه دو تیم صدر جدول از تلویزیون پخش نمی‌شود، تیم نفت سه بازیکن در تیم ملی بزرگسال و سه بازیکن امید دارد، اما بازی‌های ما را پخش نمی‌کنند. چنین رفتارهایی می‌تواند به تیم بازیکن‌سازی مثل نفت لطمه بزند. هفته‌های آینده که ما با پرسپولیس و استقلال بازی داریم مسابقات‌مان پخش می‌شود، اما انتظار داشتم که مسابقه دو تیم صدر جدول هم دیده شود و از تلویزیون به طور زنده پخش شود. امیدوارم این مشکلات حل شود.

وی در مورد درگیری که حمدی‌نژاد بازیکن نفت با یک توپ‌جمع‌کن پیدا کرد، گفت: شاید به خاطر جوانی توپ جمع‌کن بود و اینکه او بچه بود و نمی‌دانست تیم ما چه شرایط سختی را می‌گذراند و نمی‌توانست این مسئله را درک کند و من وقتی دیدم که این صحنه مقابل نیمکت‌ سپاهان و مقابل حسین‌آقا فرکی در حال رخ دادن است، سریع به سمت حمدی‌نژاد رفتم و به او گفتم که با اشاره دست از هواداران عذرخواهی کند تا هواداران آرام شوند. وحید کاپیتان دوم تیم ماست، به هر حال شاید این اتفاق برخلاف روال مربیگری باشد، اما وظیفه ما این است که گاهی اوقات از سرایت نارضایتی در بخشی از ورزشگاه به بخش‌های دیگر هم جلوگیری کنیم.

سرمربی نفت با اشاره به ۱۰ نفره شدن تیمش عنوان کرد: زمانی که گل خوردیم به بازیکنانم این مسئله را سریع انتقال دادم که با صبر و تحمل بازی کنیم و ابتدا مراقب باشیم تا گل دوم را نخوریم و به تساوی فکر کنیم و سپس به دنبال پیروزی باشیم، نقطه قوت تیم ما هم وضعیت بدنی بازیکنان است. دوم اینکه بعد از ۱۰ نفره شدن، وحدت و همدلی که بین بازیکنان ما بود توانست که سپاهان را در خانه‌اش متوقف کند.

وی افزود: باید از بازیکنانم تشکر ویژه‌ای کنم. پورعلی گنجی هم با وجود اینکه ۲۲ ساله است و در پست هافبک دفاعی بازی می‌کرد، در تیم ملی توانست در نقش دفاع وسط خوب ایفای نقش کند. ما ۶ بازیکن ملی داریم که به تیم ما شأن و شخصیت می‌دهد.
 

 
منبع: فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false