×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
آغاز به‌کار ارکستر۸۰ ساله سمفونیک در کشور

کل موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز بکار ارکستر۸۰ ساله سمفونیک در کشور خبرداد و گفت: با توجه به اینکه سیاست دولت حمایت از فعالیت‌های هنری است ارکستر۸۰ ساله سمفونیک بعد از توقف چند ساله مجددا شروع به کار کرده است.

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از تسنیم ،پیروز ارجمند بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه به موسسات متقاضی فعالیت در زمینه موسیقی مجوزهای تک منظوره صادر می‌شود اظهار داشت: اکنون ۳۵هزار نفر از فعالان عرصه موسیقی دارای مجوز ثبت فعالیت هستند.

وی از رشد ۸ درصدی صدورمجوز کنسرت در کشور خبرداد و گفت: سال گذشته یک هزار و ۵۰۰ مجوز برای اجرای کنسرت صادر شد، که این تعدد مجوز منجر به رشد هشت درصدی در این حوزه است.

ارجمند، با اشاره به اینکه موسیقی پاپ در کشور از نظر کمی دارای شرایط مطلوبی است خاطرنشان کرد: موسیقی پاپ از نظر کیفی شرائط مطلوبی ندارد ولی از لحاظ دارای شرائط مطلوبی است.

وی با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه موسیقی پاپ آسیب شناسی شده تصریح کرد: موسیقی پاپ آسیب شناسی شده و خوانندگان این سبک باید ابتدا آزمون بدهند و سپس مجوز فعالیت داشته باشند.

مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز بکار ارکستر۸۰ ساله سمفونیک در کشور خبرداد و گفت: با توجه به اینکه سیاست دولت حمایت از فعالیت‌های هنری است ارکستر۸۰ ساله سمفونیک بعداز توقف چند ساله مجددا شروع به کار کرده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false