×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
خروجی دوم بوشهر با ۱۳۵ میلیارد تومان اعتبار اجرایی می‌شود

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری بوشهرگفت: خروجی دوم شهر بوشهر به عنوان طرح پدافند غیرعامل با اعتبار ۱۳۵ میلیارد تومان بزودی اجرایی می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، محمدحسین باستی عصر امروز در نشست با اصحاب رسانه در بوشهر با بیان اینکه شهر بوشهر دارای یک خروجی است اظهار داشت: بوشهر یک شبه جزیره است که تنها یک راه خروجی دارد که برای پیشگیری از بحران‌ها راه دوم خروجی بوشهر طراحی و تدوین شد.

وی با اشاره به اینکه در اجرای خروجی دوم بوشهر پل هوایی روی کانال دریایی بندر بوشهر ساخته می‌شود گفت: در اجرای این طرح که در دوسال اجرا می‌شود بوشهر ضمن اینکه به بندر آزاد و جزیره نگین متصل می‌یابد به بزرگراه بوشهر برازجان پیوند داده می‌شود.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری بوشهر با اشاره به اینکه عملیات اجرایی راه خروجی دوم بوشهر بزودی اجرایی می‌شود گفت: برای اجرای این پروژه ۱۳۵ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که امسال ۲٫۵ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

باستی با اشاره به آزادسازی بخشی از اراضی نظامی در شهر بوشهر و الحاق آن به شهر گفت: با انعقاد تفام‌نامه‌ای با نیروی دریایی امسال ۲۰۰ هکتار از اراضی منطقه دوم نیروی دریایی ازاد سازی و اراضی شهر بوشهر افزوده می‌شود.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه با نیروی هوایی برای آزاد سازی بخشی از اراضی پایگاه ششم شکاری بوشهر خبرداد و گفت:  با اجرای این تفاهم‌نامه حجم قابل توجهی از اراضی پایگاه هوایی بوشهر آزاد سازی و به این شهر ملحق که سبب تحول مهمی در حوزه عمران شهری می‌شود.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری بوشهر از جانمایی فرودگاه جدید بوشهر خبرداد و گفت: برای اجرای فرودگاه جدید بوشهر مشاور مشغول انجام مطالعات و طراحی است.

بایستی با اشاره به اینکه ۳۷۳ میلیارد تومان اعتبار عمران شهری در استان بوشهر امسال تخصیص یافته است گفت: از این میزان اعتبار ۱۰۸ میلیارد تومان از محل بودجه عمرانی شهرداری‌ها و ۲۶۵ میلیارد تومان دیگر نیز از سایر منابع به شهرداری‌ها است.

وی با اشاره به اینکه امسال ۱۵۶ میلیارد تومان از محل ارزش افزوده به شهرداری‌ها تخصیص داده شده گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۱۵۶ میلیارد تومان اعتبار از عوارض ارزش افزوده به شهرداری‌های استان تخصیص یافته که نقش مهمی در تسریع اجرای پروژه‌های عمران شهری داشته است.

 تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false