از راه‌اندازی کشتی خارگ تا راهیابی دانش‌آموزان دشتستانی به المپیاد ریاضی هلند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
از راه‌اندازی کشتی خارگ تا راهیابی دانش‌آموزان دشتستانی به المپیاد ریاضی هلند

استان بوشهر در هفته‌ای که گذشت شاهد رویدادهای فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در نقاط مختلف این استان بود.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از خبرگزاری تسنیم ،استان بوشهر در هفته‌ای که گذشت شاهد به نمایش درآمدن ۷۱ اثر در جشنواره فیلم رشد، برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی کشتی خارگ، راه‌یابی تیم دختران دشتستان به مسابقات المپیاد ریاضی کاربردی هلند ودیگروقایع بود.

۲۵ هزار میلیارد ریال برای ایمن‌سازی راههای کشور تخصیص یافت
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: با حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی برای ایمن سازی راههای کشور۲۵ هزار میلیارد ریال تخصیص یافت.

۷۱ اثر در جشنواره فیلم رشد استان بوشهر به نمایش در می‌آید
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همزمان با آغاز جشنواره فیلم‌های رشد در استان بوشهر ۷۱ اثر در ۱۷ منطقه آموزش و پرورش بوشهربه نمایش در می‌آید.

کشتی مسافری بوشهر – خارگ راه‌اندازی می‌شود
فرماندار بوشهر گفت: کشتی مسافری بوشهر – خارگ به سبب مشکلات آب خورآن قدری با تاخیر راه‌اندازی می‌شود که با برنامه‌های انجام شده این مشکل به زودی رفع و کشتی راه‌اندازی می‌شود.

برخورد ۲ خودرو در محور گناوه به دیلم ۵ کشته و زخمی برجای گذاشت
رئیس پلیس راه بوشهر گفت: در برخورد ۲ خودرو پراید و کامیون در محور گناوه به دیلم از پنج سرنشین خورو پراید چهار نفر جان باختند و یک نفر زخمی شد.

اعزام کاروان‌های راهیان نور در بوشهر از ۲۵ اسفند ماه آغاز می‌شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر گفت: اعزام کاروان راهیان نور از بوشهر از ۲۵ اسفند تا ۵ فروردین اجرا می‌شود که در این مدت یک‌هزار نفر به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

همزمان با دهه فجر پروژه‌های ورزشی در استان بوشهر افتتاح می‌شود
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در دهه مبارک فجر ۱۷ پروژه ورزشی شامل‌ سالن‌های ورزشی، زمین‌های ساحلی و چمن مصنوعی در استان بوشهرکه با سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیارد ریال اجرا شده افتتاح می‌شود.

۱۵۰ کلاس درس در استان بوشهر افتتاح می‌شود
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: در دهه فجر امسال ۲۷ مدرسه با ۱۵۰ کلاس درس افتتاح می‌شود که واحد فضای آموزشی آن خیران مدرسه‌ساز ساخته‌اند.

۱۰۰ میلیارد ریال برای تامین علوفه دام عشایر کشور تخصیص یافت
رئیس سازمان امور عشایر کشور گفت: با توجه به خشکسالی‌ها و اثرات نامطلوب آن در فقیر کردن مراتع، برای تامین دام عشایر ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

۶۰ کارگزار سازمان تامین اجتماعی در کشور راه‌اندازی می‌شود
مدیرکل امور کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: اکنون ۱۷۱ کارگزاری سازمان تامین اجتماعی در سطح کشور فعال است که که ۶۰ کارگزاری جدید در کشور راه‌اندازی می‌شود.

دفتر داوری در اتاق بازرگانی استان بوشهر راه‌اندازی شد
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: برای تسریع در برطرف کردن منازعات تجاری و ارتقا امنیت اقتصادی دفاتر داوری در اتاق بازرگانی در استان بوشهر راه‌اندازی شد.

تیم دختران دشتستان به مسابقات المپیاد ریاضی کاربردی هلند راه یافت
مدیرخانه ریاضیات استان بوشهر گفت: تیم ۴ نفره ریاضیات دبیرستان فرزانگان دشتستان که در میان تیم‌های ریاضی کشوری به مقام برتر دست یافت برای شرکت مسابقات المپیاد ریاضی کاربردی جهان به کشورهلند اعزام می‌شود.

۱۱۶ پروژه مخابراتی در استان بوشهر افتتاح می‌شود
مدیرعامل شرکت مخابرات ‌بوشهر گفت: همزمان با دهه فجر ۱۱۶ طرح مخابراتی در استان بوشهر در حوزه‌های مختلف تلفن ثابت، فنآوری اطلاعات، ایستگاه‌های تلفن همراه و سیستم‌های انتقال افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ ر

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false