×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
استخدام در پست بانک + لینک ثبت نام

به گزارش "چغادک نیوز"، پست بانک ایران به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی موردنیاز خود در سراسر کشور، اقدام به جذب نیرو از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش به صورت قراردادی نموده ‌است.
به این مطلب امتیاز دهید
۱ ۰

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، بنابر اعلام اداره‌کل امور کارکنان؛ در این آزمون که در رده‌های شغلی و رشته‌های موردنیاز با مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم، لیسانس و فوق‌لیسانس برگزار می‌گردد داوطلبانی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند می‌توانند شرکت نمایند.

بنابراین گزارش، رده‌های شغلی موردنیاز کارشناس حقوقی، کاربر رایانه و متصدی امور بانکی ریالی و ارزی می‌باشد و عناوین آزمون عمومی برای تمامی رده‌های شغلی شامل؛ زبان انگلیسی، معارف اسلامی و ریاضی، کامپیوتر و هوش و استعداد تحصیلی و آزمون اختصاصی برای رده شغلی کارشناس حقوقی شامل متون‌ حقوق، تجارت حقوقی، حقوق مدنی، آئین دادرسی مدنی و متون فقه، رده شغلی متصدی امور بانکی ارزی شامل زبان انگلیسی(بازرگانی) و رده شغلی کاربر رایانه شامل کامپیوتر با گرایش‌های نرم‌افزار، سخت‌افزار و شبکه می‌باشد.

گفتنی است: داوطلبان واجد شرایط می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنائی با نحوه ثبت‌نام و همچنین عناوین شغلی مورد استان‌ها به وب سایت این بانک به نشانیwww.postbank.ir مراجعه نمایند.

جام نیوز

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false