آمار جرایم‌ غیراخلاقی در انگلیس | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
آمار جرایم‌ غیراخلاقی در انگلیس

ارقام منتشر شده اداره کل آمار ملی انگلیس نشان می‌دهد حدود ۲۴ هزار مورد تجاوز به عنف و ۵۰۰ هزار مورد جرم غیراخلاقی در انگلیس طی یک سال گذشته گزارش شده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، ارقام تازه انتشار یافته دولت انگلیس نشان می‌دهد آمار ارتکاب جرایم غیراخلاقی انگلیس در سال گذشته میلادی بیش از هر زمان دیگری بوده است.
 

راشا تودی با انتشار این خبر نوشت: بر اساس این آمار که به تازگی منتشر شده است، اداره آمار ملی انگلیس اعلام کرد از ماه سپتامبر ۲۰۱۳ میلادی تا سپتامبر در سال ۲۰۱۴ میلادی بیش از ۲۴ هزار مورد تجاوز به عنف و حدود ۵۰۰ هزار مورد دیگر از انواع جرایم غیراخلاقی سراسر این کشور گزارش شده است.
 

به گفته اداره ملی آمار انگلیس، این رقم از جرایم غیراخلاقی در انگلیس به مدت یک سال بی سابقه و بیشترین مقدار بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد افزایش داشته است.
 

وزارت کشور انگلیس این افزایش میزان جرایم اخلاقی را به انتشار گزارش‌هایی از جیمی ساویل، ستاره سابق بی‌بی‌سی و جانی بسیاری از جنایات غیرانسانی و غیراخلاقی، دانسته است.
 

با وجود آن‌که سوءاستفاده‌های جنسی ساویل چند دهه بعد از ارتکاب آن منتشر و پیگیری می‌شوند، هنوز انتظار می‌رود قربانیان بیشتری خود را به پلیس معرفی کرده و ابعاد تازه‌ای از جنایات ساویل را بازگو کنند.
 

 

فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false