۲۰۰۰ برنامه ویژه هفته بسیج در استان بوشهر تدوین شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۲۰۰۰ برنامه ویژه هفته بسیج در استان بوشهر تدوین شد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم، سردار سرتیپ علی رزمجو ، با گرامیداشت هفته بسیج ویژگی این نهاد مهم انقلابی را برشمرد و اظهار داشت: بسیج نهادی کارآمد با کار ویژه‌های بنیادین در گسترده ماندگاری نظم، پایداری امنیت در نظام اسلامی ایران است.

وی بسیج را با سازوکار موثر و بازدارنده و اثرگذار در امنیت اجتماعی دانست و تصریح کرد: بسیج به‌عنوان نیروی موثر در راستای اعتدال ارزش‌های نظام و استقرار امنیت از رهگذرهای فرهنگی، اجتماعی و امنیتی در درون و بطن انقلاب اسلامی قرار دارد.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه در قلمرو مسائل اجتماعی و فرهنگی در نهاد بسیج شناخته شده است گفت: بسیج تاکنون به‌عنوان نخستین الگو انقلابی در مسیر تحولات سیاسی، اجتماعی، دفاعی و فرهنگی، سازندگی نقش آفرینی کرده است.

رزمجو کارنامه بسیج را درخشان دانست و بیان کرد: بسیج در اعتلای معرفت دینی، بهره‌گیری از اندیشه‌های انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب در تحکیم مبانی ارزش‌های انقلاب، فرهنگ جهادی، شهادت و ولایت‌مداری به ویژه در جوانان و نوجوانان دارای کارنامه درخشان است.

وی با اشاره به برگزاری هفته بسیج از ۲۹ آبان تا ۵ آذر خاطرنشان کرد: برای این هفته بیش از ۲ هزار برنامه تدوین شده که در اقشار ۲۰ گانه نواحی، حوزه‌ها، پایگاه‌ها، کانون‌ها و ستاد سپاه استان بوشهر اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر برگزاری همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی، رزمایش جهادگران فاطمی را از جمله برنامه‌ها دانست و افزود: در اجرا این برنامه‌ها خدمات ویژه به نقاط محروم به‌صورت تخصصی و عمومی اجرا می‌شود.

رزمجو از اجرا جشنواره مالک اشتر همراه با رونمایی از تولیدات فرهنگی هنری در هفته بسیج خبر داد و گفت: محفل انس با قرآن و افتتاح مسابقات قرآنی سراسری از دیگر برنامه‌ها است.

وی جشنواره جهادگران علم و فناوری، همراه با افتتاح نمایشگاه محصولات فناورانه را از دیگر برنامه هفته بسیج استان بوشهر اعلام کرد و افزود: در این هفته ساختمان گردان‌های بسیج در شهرهای مختلف افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false