×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
نجات غریق در سواحل استان بوشهر برای خدمات‌رسانی به گردشگران مستقر می‌شود

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم: اکبر پورات در نشست ستاد ساماندهی سواحل استان بوشهر ارائه خدمات مناسب رفاهی و بهداشتی برای شهروندان و گردشگران را از مهمترین اهداف و فعالیت‌های ستاد ساماندهی سواحل استان عنوان کرد و اظهار داشت: در همین راستا توسعه برنامه‌ها با هدف ایجاد محیط توام با آرامش و افزایش تعداد محل‌های دارای طرح سالم‌سازی دریا از جمله اهداف و فعالیت‌های ستاد ساماندهی سواحل استان بوشهر است.

وی بر استفاده از ظرفیت‌های موجود ساحلی با تکیه بر تجربیات مفید سایر استان‌های ساحلی کشور در ایجاد شناگاه‌های مجاز و ایمن تأکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، تصریح کرد: یکی از موارد مهم برای رونق گردشگری در مناطق ساحلی و آبی استان، طرح خط راه‌آهن استان بوشهر به فارس و اتصال به خط ریلی کشور است که تسریع اجرا آن مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی با اشاره به استقرار نجات غریق در سواحل برای خدمات‌رسانی به گردشگران، خاطرنشان کرد: به‌کارگیری نجات غریق آموزش دیده، شناسایی نقاط حادثه‌خیز و استقرار پایگاه‌های اورژانس در سواحل استان از عوامل مهم در عرصه گردشگری دریایی به شمار می‌رود.

پورات با تأکید بر اینکه پس از آزادسازی سواحل در استان بوشهر با قدرت جلوی ساخت و ساز غیرمجاز ایستاده‌ایم، افزود: هم اکنون رویکرد محیط زیستی در دولت سیزدهم جریان دارد و در بوشهر با تلاش‌های استاندار و دستگاه قضایی استان، دستگاه‌های ذی‌ربط به خوبی به وظیفه خود عمل کرده است و با این حال از آزاد‌سازی سواحل می‌توان به عنوان دستاوردی بزرگ برای محیط زیست یاد کرد.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه برنامه‌های دقیقی برای اجرا امور فرهنگی در طرح سالم‌سازی دریا در استان باید اجرا شود، گفت: نمایشگاه فرهنگی و صنایع دستی مورد توجه قرار خواهد گرفت و برگزاری جشنواره‌های بومی محلی در ۴ فصل سال به عنوان طرح سالم‌سازی توسط ستاد ساماندهی سواحل استان بوشهر و با همکاری شهرداری‌ها برنامه‌ریزی و طراحی شده که اجرایی می‌شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false