×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
ساخت ۵۹۰ طرح صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بوشهر آغاز شد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم: سید حسین حسینی ظهر امروز در بررسی واحدهای صنعتی و تولیدی در بوشهر با اشاره به  افزایش سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان دارای ۲۱ شهرک، ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی است که تاکنون بیش از یک‌هزار و ۳۰ قرارداد با سرمایه‌گذاران در آنها منعقد شده است.

وی از افتتاح ۴۴۰ واحد صنعتی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تاکنون ۴۴۰ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۹ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده که از این تعداد واحد بهره‌برداری ۳۷۰ واحد آن فعال است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر با اشاره به اینکه اکنون در واحدهای شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ نفر اشتغال‌زایی شده است تصریح کرد: در صورت فعال شدن همه واحدهای صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی زمینه اشتغال شش هزار و ۴۰۰ نفر فراهم می‌شود.

حسینی از واگذاری اراضی به سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و بیان کرد: تاکنون ۴۴۰ هکتار از زمین‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوشهر به سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی و صنعتی واگذار ‌شده و ۹۸۰ هکتار زمین دیگر آماده واگذاری است.

وی از ساخت واحدهای جدید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: ساخت ۵۹۰ طرح صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان آغاز شده که با بهره‌برداری از این طرح‌ها، در حوزه صنایع کوچک و متوسط فرصت‌های اشتغال‌زایی مناسبی ایجاد می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر با اشاره به وجود نمایندگی در همه شهرستان‌های استان گفت: با تلاش و پیگیری تاکنون، در تمامی شهرستان‌های استان بوشهر شاهد ساخت شهرک و ناحیه صنعتی هستیم که زمینه‌ساز پیشرفت و اشتغال استان را فراهم کرده‌اند.

به گفته حسینی، اکثر شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوشهر از امکانات زیربنایی، چون برق، آب و تلفن برخوردارند، و ۱۷ شهرک و ناحیه صنعتی دارای شبکه گازکشی و در ۲ شهرک صنعتی بوشهر و برازجان سیستم جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب و پساب صنعتی احداث شده است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false