اتاق فکر جوانان استان بوشهر با مشارکت نماینده تمامی اقشار جوان تشکیل می‌شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اتاق فکر جوانان استان بوشهر با مشارکت نماینده تمامی اقشار جوان تشکیل می‌شود

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم: اکبر پورات صبح امروز در نشست با جوانان انقلابی، نخبگان و فعالین سازمان‌های مردم نهاد و مطالبه‌گر اجتماعی در استان بوشهر با اشاره به اینکه برای رشد و توسعه استان از نظر همه دلسوزان، صاحب‌نظران و نخبگان استان بهره‌گیری خواهیم کرد، اظهار داشت: با پیگیری‌های استاندار خروج استان از بن‌بست یکی از مهم‌ترین برنامه‌های است و توسعه راه‌های ارتباطی، شکل‌گیری حمل و نقل ریلی و توسعه حمل و نقل هوایی در همین راستا با جدیت پیگیری می‌شود.

وی خدمات جهادی مسئولان را یک ضرورت دانست و بیان کرد: مشکلات بسیار است و کسی که مسئولیتی عهده‌دار می‌شود باید به صورت جهادی عمل کند و عهده‌دار شدن مدیریت در استان را به منزله اردوی جهادی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تشکیل اتاق فکر جوانان با حضور نماینده تمام اقشار جوان خبر داد و با اشاره به اینکه امکان ارتباط نزدیک و چهره به چهره جوانان با شخص اول اجرایی استان فراهم می‌شود تصریح کرد: رویکرد استاندار توجه ویژه به جوانان استان است و این قشر می‌توانند در این جلسات طرح‌ها و پیشنهادات خود در حوزه‌های مختلف ارائه دهند.

پورات باتأکید بر اینکه از نسل جوان انقلابی مستعد و با سواد، با جان و دل استفاده می‌کنم گفت: مطالب مطرح شده از سوی شما در این نشست به صورت کاملاً واقع‌بینانه و بر اساس حقایق موجود در کف جامعه بیان شده است و از تمام نظرات ایده‌های مطرح شده بهره‌‌برداری می‌شود، چرا که به‌دنبال ایجاد تحول در استان با همراهی جوانان انقلابی و نخبه هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با توجه دیدگاه رهبر معظم انقلاب نسبت به جوانان و نیز تأکید رئیس جمهوری و استاندار مبنی بر استفاده از جوانان، این موضوع را وظیفه خود می‌دانم تصریح کرد: در مناصب مختلف مدیریتی در استان بوشهر از جوانان بهره گرفته و در ادامه نیز استفاده می‌شود.

وی تأکید کرد: در اجرا فرمان جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب، باید تلاش شود تا دستاوردهای کارآمدی نظام را به منصه ظهور برسانیم و در این راستا مدیران سست و ناکارآمد قابلیت همراهی ندارند.

در این نشست تعدادی از جوانان انقلابی و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی و فعالین اجتماعی و سازمان‌های مردم‌ نهاد به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر پرداختند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false