×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۲۶ هزار دانش آموز کلاس اولی استان بوشهر سال تحصیلی جدید را آغاز کردند

به گزارش چغادک نیوز به نقل از  ایرنا، جشن کلاس اولی‌ها در دبستان دخترانه شهید باهنر بوشهر با حضور جمعی ازمسئولان استان برگزار شد و دانش آموزان درحالی که شاخه‌های گل دردست داشتند از زیر قرآن و اسپند گذشتند و وارد کلاس درس شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این آیین با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید گفت: تلاش می‌شود وظیفه و رسالت اصلی خود که همانا به شکوفایی رساندن فرزندان است را انجام دهیم و در این راه نیازمند همراهی و تعامل سایر نهادها و خانواده های دانش آموزان هستیم.

علی موحدی اضافه کرد: حضور خانواده‌ها در آیین جشن شکوفه‌ها نقطه امید و بیانگر این است که در طول سال تحصیلی نیز شاهد حضور موثر آنان در برنامه‌های مختلف مدرسه‌ها باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت: انتظار است خانواده ها در طول سال تحصیلی، حضور در مدارس را فراموش نکنند و با همراهی همه دستگاه ها و نهادها کار تعلیم و تربیت به خوبی پیش رود.

وی اظهارکرد: این شمار دانش آموز کلاس اولی امسال در یک هزار و ۹۱ کلاس درس در قالب یک هزار و ۱۹ مدرسه ساماندهی شده اند.

موحدی ادامه داد: سنجش دانش آموزان کلاس اول در استان بوشهر به صورت ۱۰۰ درصد انجام شده و بوشهر جزء استان‌های پیشرو در انجام طرح سنجش معرفی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همچنین امسال ۲۲ هزار نوآموز در این استان در مقطع پیش دبستانی در ۷۶۵ کودکستان سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به ثبت نام و ساماندهی دانش آموزان تاکید کرد: تلاش شده از نیروهای با تجربه و توانمند برای امر آموزش دانش آموزان استفاده شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false