نیروهای مسلح به قدرت بازدارندگی رسیده است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
نیروهای مسلح به قدرت بازدارندگی رسیده است

به گزارش چغادک‌ نیوز به نقل ازتسنیم ، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در آیین رژه نیروهای مسلح استان بوشهر با تسلیت ایام دهه آخر ماه صفر و رحلت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، شهادت امام رضا علیه‌السلام و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با تشریح جنگ تحمیلی ۸ ساله اظهار داشت: صدام و رژیم بعث عراق با پشتیبانی استکبار جهانی و با هدف نابودی انقلاب اسلامی و تجزیه ایران در شهریور ۱۳۵۹ جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران را آغاز کردند.

وی اضافه کرد: بعد از جنگ جهانی دوم برای نخستین بار و شاید آخرین بار، جنگی به وقوع پیوست که ۲ ابرقدرت پوشالی زمان «آمریکا و شوروی» حامی تمام‌عیار عراق بعثی بودند و با همه ظرفیت و توانایی با همکاری کشورهای منطقه از دشمن ایران حمایت و پشتیبانی کردند.

استاندار بوشهر بیان کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی و ملت ایران در کنار نیروهای مسلح با تقدیم بیش از صدها هزار شهید، جانباز، آزاده و ایثارگر در دفاع از انقلاب اسلامی ایران و ناموس این سرزمین به پا خواستند تا اوج تاریخ اقتدار کشور را رقم بزنند.

محمدی‌زاده با بیان اینکه رزمندگان اسلام از جمله نیروهای مسلح ماشین جنگی دشمن را از پای درآورند و تسلیم خود کردند افزود: به این ترتیب پس از ۲ قرن برای نخستین بار جنگی بدون از دست دادن حتی یک وجب از خاک این سرزمین به پایان رسید و صدام و ارتش بعثی از صفحه روزگار برای همیشه محو و نابود شد.

وی با بیان اینکه خداوند ملت ایران را پیروز جنگ ۸ ساله کرد تا یک بار دیگر آیات الهی تعبیر، تا تحقق وعده الهی درک شود گفت: به تعبیر حضرت امام راحل « ما در جنگ ابهت ابرقدرت‌ها را شکستیم و انقلاب اسلامی را به جهان صادر کردیم ».

استاندار بوشهر ادامه داد: امروز با فرماندهی حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در مقابل شیطان بزرگ به قدرت بازدارندگی رسیده‌اند و فصل نوینی از منطقه مقاومت در غرب آسیا علیه آمریکا و رژیم اشغالگر قدس شکل گرفته است.

محمدی‌زاده با بیان اینکه دشمن پس از ناکامی در جنگ نظامی، به جنگ اقتصادی متوسل شده است خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از تجارب دفاع مقدس و نقش بی‌بدیل ملت ایران در جنگ اقتصادی به حول و قوه الهی می‌رویم تا برنده این جنگ نیز باشیم و استقلال اقتصادی را در کنار استقلال دفاعی و امنیتی برای کشورمان به ارمغان بیاوریم.

وی ضمن تجدید بیعت با امام راحل و شهیدان والامقام گفت: با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید می‌کنیم که به اهداف متعالی آنان که همان پاسداری از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن وفادار خواهیم ماند و دولت انقلابی و مردمی آیت‌الله رئیسی هیچ فرصتی را برای خدمت به ملت بزرگ ایران از دست نخواهد داد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false