۲.۱ میلیارد تومان کالای قاچاق در محور مواصلاتی استان بوشهر کشف شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۲.۱ میلیارد تومان کالای قاچاق در محور مواصلاتی استان بوشهر کشف شد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم: سردار حیدر سوسنی از رصد شبانه‌روزی محورهای مواصلاتی استان خبر داد و اظهار داشت: انتقال کالا خارجی بدون اسناد معتبر قانونی ممنوع است و تحت پیگیری قرار می‌‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه امنیت در همه عرصه‌ها در استان بوشهر برقرار است تصریح کرد: برخورد با قاچاق کالا یکی از مأموریت‌های مهم نیروی انتظامی است و در ۴ ماه نخست امسال بیش از ۳۱۰ میلیارد تومان کالا قاچاق کشف شده و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴۲ درصد افزایش یافته است.

وی از کشف کالا قاچاق در محور جاده‌ای شهرستان جم خبر داد و بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان جم طی یک عملیات هماهنگ، با کنترل خودروهای عبوری در محور جم- فیروز آباد به ۳ دستگاه ایسوزو مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

رئیس پلیس استان بوشهر افزود: مأموران انتظامی پس از توقف خودروها در بازرسی از آنها انواع لوازم آشپزخانه و ۲ دستگاه کارواش صنعتی فاقد مجوز را کشف کردند.

۲۵ میلیارد ریال کالا قاچاق با توقیف خودروهای شوتی در استان بوشهر کشف شد

سوسنی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را ۲٫۱ میلیارد تومان اعلام کردند که در همین رابطه ۳ متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی برخورد با خودروهای شوتی را مورد اشاره قرار داد و گفت: خودروهای حامل کالا قاچاق در محورهای مواصلاتی استان بوشهر توقیف می‌شود.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false