×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۲۵ میلیارد ریال کالا قاچاق با توقیف خودروهای شوتی در استان بوشهر کشف شد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم: سردار حیدر سوسنی از انتقال محموله‌ها و کالاهای خارجی بدون اسناد قانونی و گمرکی خلاف و غیرمجاز است اظهار داشت: نگهداری و انتقال کالا خارجی بدون اسناد معتبر مورد پیگیرد قانونی قرار می‌گیرد و ضبط می‌شود.

وی کالا قاچاق را منجر به مشکلات اقتصادی و معیشتی دانست و بیان کرد: کالا قاچاق ضمن اینکه آثار زیان‌بار در عرصه اقتصادی دارد، در جلوگیری از طرح‌های اشتغال‌زایی اثربخش است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف خودرو شوتی حامل کالا قاچاق در محورهای جاده‌ای استان خبر داد و خاطر نشان کرد: مأموران پاسگاه انتظامی عامری فرماندهی انتظامی شهرستان دیلم در محورهای مواصلاتی و خاکی این شهرستان منتهی به استان‌های غرب کشور ، ۴ دستگاه خودرو سواری و وانت شوتی که به طور همزمان قصد حمل بار قاچاق به استان‌های مرکزی و غرب کشور را داشتند متوقف کردند.

رئیس پلیس استان بوشهر افزود: مأموران پلیس در بازرسی از خودروهای توقیف شده انواع کالای قاچاق شامل انواع عینک طبی، لوازم خانگی و برقی قاچاق کشف کردند.

سردار سوسنی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه قاچاق را ۲۵ میلیارد ریال اعلام کردند افزود: ۴ نفر در این رابطه دستگیر و برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان بوشهر شدند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false