×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
آزادسازی دارایی‌های ملت ایران اثبات راهبرد مقاومت است

به گزارش چغادک نیوز، ابراهیم رضایی یکشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزادسازی بخشی از دارایی ملت ایران در کره جنوبی، عراق و عمان اثبات راهبرد مقاومت ایرانیان و ثمره قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نسخه‌ای بهتر از مقاومت و نسخه انقلاب اسلامی سراغ نداریم، تصریح کرد: با التماس هیچ هم به ما نمی‌دهند.

وی بیان کرد: هر جای روی اصول خودمان و روی آرمان‌های امام و رهبری ایستادیم و انقلابی عمل کردیم موفق بودیم. در عرصه اقتصادی و فرهنگ و . . . چه در داخل و چه در خارج، هر جا انقلابی عمل کردیم، نتیجه به نفع مردم بوده است.

رضایی اضافه کرد: یک رویکرد رمز موفقیت را در مذاکره می‌دید و ایده‌آل آن هم برجام بود که ثمره آن را دیدیم و ثابت شد که نتیجه خوبی برای کشور و ملت نداشت و این تفکر باعث شد دلار از سه هزار تومان به ۳۰ هزار تومان برسد.

وی تاکید کرد: با تفکر مقاومت و تفکر انقلاب اسلامی و حاج قاسم سلیمانی موفق شدیم به یک قدرت منطقه‌ای تاثیرگذار تبدیل شویم و می‌بینیم که ثمره مقاومت در حوزه‌های دیگر از جمله اقتصادی هم به کمک کشور می‌آید.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: اقتدار منطقه‌ای و قدرت مقاومت ملت ایران موجب شده تا دارایی‌هایی که هیچگاه نتوانستیم با مذاکره به دست بیاوریم را با مقاومت و سیاست‌های منطقه‌ای حقمان را بگیریم.

وی خاطرنشان کرد:یکی از مصادیق کار انقلابی تصویب قانون اقدام راهبری برای لغو تحریم‌ها است که در مجلس تصویب و مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت و اجرایی شد و باعث تغییر محاسبات دشمن شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن فکر می‌کرد در موضع انفعال هستیم ولی نشان دادیم که از مواضع خود کوتاه نمی‌آییم و  دشمن را وادار به عقب‌نشینی کردیم.

وی اظهار داشت:اگر تفکر انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف ادامه یابد حتما شاهد بهبود وضعیت داخلی و خارجی خواهیم بود و بهبود معیشت مردم را هم در پی خواهد داشت و توصیه ما به همه دولت‌مردان این است که در زمیه‌های مختلف انقلابی عمل کنند./مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false