×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
دشتی و تنگستان کمبود آب دارند/ لزوم رفع مشکلات تا قبل از تابستان

به گزارش چغادک نیوز، غلامحسین کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از مسائل و مشکلات اساسی در شهرستان‌های دشتی و تنگستان مربوط به حوزه آب است که باید برای رفع این مشکلات تلاش جدی صورت گیرد.

وی رفع مشکلات آب را یکی از اساسی‌ترین مطالبات مردم دشتی و تنگستان دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا پیگیری‌های بسیار زیادی را در سطح استانی و ملی داشته‌ایم و در نشست با مسئولان این مسائل مطرح شده است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در نشستی که با مسئولان آبفای کشور و استان داشتم این مسائل را مطرح و خواستار بهبود وضعیت آب تا قبل از فرارسیدن فصل گرما شدم.

وی تاکید کرد: انتظار ما این است که به منظور اتمام پروژه‌های در حال انجام در شهرستان‌های دشتی و تنگستان اعتبارات مورد نیاز تخصیص یافته و این پروژه‌ها تا پایان خرداد ماه تکمیل شود.

کرمی افزود: در شهرستان‌های دشتی و تنگستان به دلیل فرسودگی زیرساخت و هدررفت آب، در زمستان هم با مشکل قطعی آب روبرو هستیم و با پیگیری‌های به عمل آمده برای تأمین اعتبار و نوسازی خطوط آب رسانی امید می‌رود تابستان سال آینده مشکلات رفع شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بیان کرد: به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با توجه به اختیارات و وظایف نمایندگی تا رفع مشکلات کمبود آب شرب حوزه انتخابیه پیگیر خواهم بود.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false