×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
مدیریت اجرایی آینده کشور منطبق بر مکتب سلیمانی باشد

به گزارش چغادک نیوز،رستم قاسمی امروز در نشست با مردم شهرستان گناوه اظهار داشت: توامندی های متخصصین ایرانی برای ساخت کشور در دوران بازسازی پس از جمگ تحمیلی بر کسی پوشیده نیست و نشان از تجلی اراده ایرانیان برای ساخت کش.ر بوده است.

وی افزود: این شور و شعور ساخت ایرانی برتر را در دوران مسئولیت های گوناگون به عینه مشاهده کردم و ایمان دارم که می توان با اراده ای انقلابی ، نسیت به رفع مشکلات موجود اهتمام ورزید.

معاون اقتصادی سپاه قدس تصریح کرد: بخشی از مسئولیت هایم در سال های ۹۰ و ۹۱ با تحریم های ظالمانه کشورمان توسط آمریکایی ها، اتحادیه اروپا و سازمان ملل برای فلج کردن اقتصاد ایران همراه بود اما آمارو ارقام نشان داد که نه تنها اقاصاد ایران قلج نشد بلکه همزمان شاهد حضور ۱۲۰ هزار نفری در پارس جنوبی و فعال بودن ۱۷ فاز بودیم.

قاسمی ادامه داد: ساخت بسیاری از تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت طی چهار ماه از زمان خروج شرکت های بزرگ نفتی از پارس جنوبی بدون تعطیل شدن پروژه های نفتی نشان داد که باور در کشورمان وجود دارد .

وی با اشاره به دوران مسئولیتش در سپاه قدس و سربازی در محضر شهد سلیمانی بیان کرد: نیاز آینده مدیریت اجرایی کشور به اجرایی شدن شاخص های مکتب شهید سلیمانی است .
معاون  اقتصادی سپاه قدس یادآور شد: در مکنب شهید سلیمانی ، سخنرانی و حرف زدن وجود ندارد بلکه به شکلی عمل گرا ، شاهد حضور میدانی برای دفاع از انقلاب در شاخص های مختلف هست.

قاسمی ادامه داد: متاسفانه اکنون فقط شاهد سیاست بازی به جای سیاست مداری هستیم که در آن تضاد و دروغ جای صداقت گرفته و توزیع ثروتی مبتنی بر آمایش سرزمینی ، جمعیت و نیازها وجود ندارد.

معاون اقتصادی سپاه قدس  یادآور شد: نیاز است که یک تغییر بنیادین برای شکستن قالب های موجود ایجاد شود که مردم از قول و وعده های بی پایه مسئولین خسته شده اند.
وی بیان کرد: کشتی طوفان زده اقتصاد ایران نیاز به یک ناخدایی دارد که بتواند به سلامت به سرمفصد برساند والا همگان شاهد هستند که در همین دو سال گذشته نه روتق تولید و نه جهی در این زمینه اتفاق اقتاده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false