اعلام حمایت کسبه و بازاریان اهالی دشتی و تنگستان ساکن شهر بوشهر از غلامحسین کرمی | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اعلام حمایت کسبه و بازاریان اهالی دشتی و تنگستان ساکن شهر بوشهر از غلامحسین کرمی 

به گزارش چغادک نیوز: غلامحسین کرمی  کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان  در حال حاضر اقبال عمومی بیشتری نسبت به قبل پیدا نموده و قشرهای مختلف مردمی بصورت خودجوش در حال پیوستن به ستاد انتخاباتی وی می باشند و در روزهای گذشته اجتماع بزرگی از کسبه و بازاریان اهالی دشتی و تنگستان ساکن شهر بوشهر در حمایت از کرمی برزگزار شد.

غلامحسین کرمی در این نشست یکی از مهمترین برنامه های خود را تلاش برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی دانسته و اظهار داشت:  استان بوشهر با توجه به وجود زیرساختهای لازم باید تبدیل به قطب‌ توریستی و گردشگری کشور شود از همین رو رفع مشکلات بازرگانان در زمینه های مختلف و تسهیل روند ترخیص کالا و اخذ مصوبه های متعدد بانکی بنا به نیاز بازاریان و تولیدکنندگان در چارچوب شغلی و تخصص از برنامه های من می باشد.

این کاندیدای حوزه دشتی و تنگستان افزود:  ایجاد چرخه تولید و اشتغال جوانان با نگاهی ویژه به جوانان حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان که عمدتا با کمبود شغل مواجه هستند، اخذ مجوز برای ایجاد طرح‌های متفاوتِ بنگاههای کوچک پرورش آبزیان در مناطق ساحلی و پیگیری مجدانه و رفع چالشهای زیست محیطی و برقراری روابط عمومی بسیار برنامه ریزی شده با مردم منطقه نیز از دیگر اهداف و پیگیری های من در مجلس خواهد بود.

لازم به ذکر است؛ غلامحسین کرمی اهل تنگستان، مدیرکل سابق سازمان بازرسی بندر بوشهر و خوزستان است که شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان بوشهر نیز از وی اعلام حمایت کرده است. /انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false