×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
امکان کنترل موشک‌های سوخت جامد در خارج از جو فراهم شد

به گزارش چغادک نیوز، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه امروز (یکشنبه ۲۰ بهمن) در آیین رونمایی از  موشک رعد ۵۰۰ و نسل جدید پیشران‌های موشکی و ماهواره برها گفت: ما در نیروی هوافضای سپاه توافقی با دانشمندان و متخصصین داریم که دفاع مان باید اقتصادی باشد و اقدام امروز علاوه بر توانمندی های حوزه تکنیکی و نظامی، کار را اقتصادی و ارزان سازی کرده است.

سردار حاجی زاده خاطرنشان کرد: با برخورداری از فناوری نازل متحرک  امکان کنترل موشک های سوخت جامد در خارج از جو و در فضا پیما ها و ماهواره بر ها و موشک های ضد سپر فراهم شد.

وی با تاکید بر اینکه هزینه نیروهای مسلح ما بسیار کمتر از نیروهای مسلح سایر کشورها است، به قابلیت‌های  بدنه کامپوزیتی اشاره و تصریح کرد: بیشترین شتاب جانبی که می بایست موشک‌ها تحمل کنند، مربوط به موشک‌های پدافندی است و این بدنه کامپوزیتی به گونه ای طراحی شده که علاوه بر موشک‌های زمین به زمین، در موشک‌های پدافندی نیز استفاده شود.

سردار حاجی زاده خاطرنشان کرد: با برخورداری از فناوری نازل متحرک  امکان کنترل موشک های سوخت جامد در خارج از جو و در فضا پیما ها و ماهواره‌برها و موشک های ضد سپر فراهم شد.

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false