چهارشنبه های انتخاباتی ۹۸/۱۰/۱۱ | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
چهارشنبه های انتخاباتی ۹۸/۱۰/۱۱

شنیده ها حاکی از آن است در حالی که در حوزه جنوب استان بوشهر شایع شده است که سید حسن حسینی کاندیدای جوان، انقلابی و ولایی حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه از جانب یکی از کاندیداهای اعتدالگرا این حوزه حمایت شده که در نهایت باعث شودآراء یک کاندیدای اصولگرا را تحت شعاع قرار دهد؛ در همین راستا سید حسن حسینی در گفتگو با چغادک نیوز اعلام داشت: من تا آخرین لحظه در انتخابات حضور خواهم داشت و شایعات انتصاب خود را به یکی از کاندیداها قویا” تکذیب می نمایم.

شنیده ها حکایت از آن دارد برخی از اعضای هیات علمی دانشگاه های آزاد استان بوشهر از محمد کارگر کاندیدای جوان نخبه و ولایی حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه اعلام حمایت نموده و حدود ۲۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه های استان بوشهر نیز ضمن اعلام حمایت قاطع از این جوان ولایی، مسولیت ستاد دانشجویی وی را در حوزه انتخابیه جنوب استان عهده دار شده اند.

شنیده ها حکایت از آن دارد که غلامعلی میگلی نژاد کاندیدای حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم بعد از بی اخلاقی هایی که از جانب رقبایش بوجود آمده است، هم اکنون با تشکیل ستاد منسجم و مقبول و همچنین حضور جوانان در آن محکم تر از قبل کار می کند و گفته می شود در روزهای گذشته ستادهای خود را در گناوه و دیلم و خارگ با بهره گیری از افراد سرشناس راه اندازی نموده است.

شنیده ها حاکی از آن است که در هفته گذشته اصولگرایان شهرستان دشتی و تنگستان استقبال کم نظیری را از غلامحسین کرمی کاندیدای ولایی و انقلابی حوزه دشتی و تنگستان داشته اند و در این راستا از کرمی به عنوان کاندیدای اول جبهه انقلابی و ولایی نام برده می شود.

شنیده ها حاکی از آن است که مجید صالح پور باورصاد که در حوزه مسجد سلیمان شرکت کرده است قرار است بعد از اعلام تائید صلاحیت ها در حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه وارد عرصه انتخابات مجلس شود.

شنیده ها حاکی از آن است که سید ابوالحسن جعفری رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اعلام کرده است که در روزهای آینده پیرامون انتخابات مجلس و انسجام بیشتر بین اصلاح طلبان احمد مدرس زاده از یاران نزدیک امام خمینی(ره) و استاندار اسبق بوشهر، هرمزگان و فارس با حکم امام خمینی(ره) قرار است در بین اصلاح طلبان بوشهر به ایراد سخنرانی بپردازد.

شنیده می شود هفتمین نشست مشترک حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر و جامعه متحد جوانان اسلامی استان با حضور فاضل کریمی کاندیدای حوزه بوشهر، گناوه و دیلم برگزار شده است و در این نشست کریمی پیوستن به ائتلاف و گزینه شورای ائتلاف اصولگرایان استان را رد نموده و اعلام کرده است با پشتوانه خداوند و با تکیه بر نام رئیسعلی دلواری وارد عرصه انتخابات خواهم شد.

شنیده ها و شایعات محافل سیاسی و فضای مجازی استان بوشهر حکایت از آن دارد که تعداد زیادی از کاندیداهای مطرح و گمنام حوزه های ۴ گانه استان بوشهر رد صلاحیت شده اند، این در حالی است که هیات نظارت کماکان در حال بررسی کاندیداها بوده و هیچ اخباری بصورت رسمی و غیر رسمی از سوی آنان مبنی بر رد صلاحیت ها عنوان نشده است و این شایعات هم اکنون موجبات یاس و نامیدی کاندیداها و هواداران آنان را فراهم آورده است که باعث عدم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خواهد شد.

شنیده ها حکایت از آن دارد که به تازگی متنی با عنوان “شیخ موسی احمدی نماینده سابق شریک محمدعلی تفکر فاسد” توسط هواداران سکینه الماسی نماینده حوزه جنوب استان در مجلس شورای اسلامی بشدت در حال پخش است که در این اندک زمان پیش رو تا انتخابات مجلس، طیف اصلاحات و اعتدالگرایان با سوء استفاده از این خبر بشدت در حال تخریب شیخ موسی احمدی و جریان اصولگرا می باشند.

شنیده ها حکایت از آن دارد عده ای از جوانان حوزه جنوب استان بوشهر که تصمیم نهایی شورای ائتلاف اصولگرایان استان را در انتخاب اصلح در این حوزه قبول ندارند با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و حضور جوانان در صحنه، در حال شکل دهی مجمع جوانان انقلابی می باشند تا در نهایت شرایط لازم را  جهت حمایت از کاندیدای جوان  و انقلابی فراهم سازند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false