×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اولین رویداد تخصصی دیجیتال مارکتینگ در استان بوشهر برگزار می شود

به گزارش چغادک نیوز: اولین رویداد تخصصی دیجیتال مارکتینگ در استان بوشهر به همت موسسه فرهنگی هنری زمزمه های روشن با همکاری مرکز آموزش و پژوهش های توسعه آینده نگری ،تیم سایبر تک و شرکت زرین پذیرش لیان برگزار می شود.

این رویداد توسط سید رضا محدثی مدرس بازاریابی اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ، امنیت شبکه های کامپیوتری و تبلیغات دیجیتال تدریس شده و در پایان نیز به افراد شرکت کننده گواهی معتبر شرکت در این دوره اعطا خواهد شد.

در این رویداد به بررسی و تحلیل تکنیک ها و راهکارهای اثرگذاردر دیجیتال مارکتینگ پرداخته خواهد شد و موضوعاتی نظیر مفاهیم و برنامه ریزی دیجیتال مارکتینگ، نکات مدیریتی و اجرایی، تحلیل در دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی محتوایی، بازریابی و بهینه سازی موتورهای جستجو، بازاریابی رسانه های اجتماعی، اینفلوئنسر مارکتینگ و مدل RACE، بازاریابی کلیکی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی اپلیکیشن های پیام رسان، بازاریابی دیجیتال و CRMو طراحی کمپین دیجیتال مارکتینگ تدریس می شود.

زمان برگزاری این رویداد تخصصی پنج شنبه ۲۸ آذرماه ۱۳۹۸ساعت ۹ الی ۱۳ در شهر بوشهر، خیابان چهارباندی، نبش خیابان غدیر، سالن همایش های مرکز آموزش وپژوهشهای توسعه و آینده نگری می باشد که علاقمندان می توانند با شماره ۰۹۱۷۲۶۹۹۰۸۹ و ۰۹۰۱۰۲۱۴۱۴۱ جهت کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن تخفیف ویژه تماس حاصل نموده و یا به آدرس بوشهر، خیابان سنگی، کوچه بانک ملی شعبه گلشن دفتر این موسسه مراجعه نمایند..

هزینه ثبت نام در این دوره ۲۹۰ هزار تومان تعیین شده است و با کد معرف SM9813 علاقمندان می توانند نسبت به تهیه بلیط در سایت www.cyberteck.ir/seminar  و یا شماره تلفن ۰۷۷۳۳۳۳۷۵۰۰ تماس حاصل نمایند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false