×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
برترین‌های جشنواره ملی دانایی خلیج فارس در بوشهر معرفی شدند

بعداز بررسی ۱۵ طرح برگزیده توسط هیئت داوران طرح‌های برتر پنجمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس در بوشهر معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش "چغادک نیوز"، پنجمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس در بوشهر عصر امروز با معرفی طرح‌های برتر به کار خود پایان داد.

دبیر پنجمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس در این مراسم تجلیل از برترین‌های این جشنواره با تشریح فرآیند داوری اختراعات اظهار داشت: در این جشنواره ۸ داور استانی و ۴ داور از کمیته داوری بنیاد ملی نخبگان اختراعات را ارزیابی و نفرات برتر را انتخاب کردند.

رضا آذین با بیان اینکه ۱۵۱ طرح از ۲۶ استان کشور به دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس در بوشهر ارسال شد اظهار داشت: از این تعداد ۱۵ طرح از سوی ۷۰ استاد داخلی و خارجی داوری و به مرحله نهایی راه یافته‌اند.

وی افزود: در جشنواره ۱۰ درصد طرح‌ها به دور دوم رسیدند گفت: از این ۱۵ طرح  انتخاب  شده در دور دوم ۵ طرح انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند. از ۵ طرح انتخاب شده ۲ تن از مخترعان بوشهری هستند.

در این مراسم از برترین‌های پنجمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس با اهدا جوایزی تجلیل شد.

در این جشنواره مهدی دیانی در دشتی با اخترع نسل جدید عایق‌های حرارتی، رطوبتی، سعید کریمی با ساخت شفت‌های انتقال نیروی برج‌های خنک کننده، روح‌الله عبداللهی با ساخت مبدلDC – AC،۴۰ پالسه مبتی بر اتوترانسفورماتور، غلامعلی حقیقت با ساخت سیستم اندازه‌گیری جریان ولتاژ در تابلوهای فشار متوسط با استفاده از عایق روغنی و محمد حسین گورکی با ساخت تمیز کننده و جمع آوری کننده ذرات معلق از خطوط نفت لوله وگاز به عنوان ۵ نفر برتر در جشنواره ملی دانایی خلیج فارس معرفی شدند.

تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false