پرسپولیس به دنبال چاره‌ برای ۱۵ دقیقه پایانی باشد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
پرسپولیس به دنبال چاره‌ برای ۱۵ دقیقه پایانی باشد

مربی پیشین پرسپولیس گفت: مربیان پرسپولیس به دنبال این موضوع باشند که در ۱۵ دقیقه پایانی بازی‌هایشان چه اتفاقاتی رخ می‌دهد که نتایج را واگذار می‌کنند

به گزارش "چغادک نیوز"، حسین عبدی در خصوص نتایج اخیر پرسپولیس با کادر جدید اظهار داشت: اجازه دهید در مورد مسائل فنی صحبت نکنم چرا که اول باید تکلیفم با باشگاه مشخص شود.

وی در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند ماندن عبدی در پرسپولیس بیشتر به سود این تیم بود تا تغییر کادرفنی، تاکید کرد: در آخرین روز حضور من در پرسپولیس توانستیم بازی فوق‌‌العاده سختی را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم. بازی که متعلق به من و پرسپولیس نبود بلکه یک مسابقه ملی محسوب می‌شد و با تمام کم‌وکاستی‌هایی که داشتیم و اتفاقاتی که چند روز قبل از این مسابقه رخ داد، بر حریف قدر خود غلبه کردیم.

عبدی با بیان اینکه از قبل هشدار داده بود نگران بازی پرسپولیس و لخویای قطر است، یادآور شد: دقیقا ۲ روز مانده به این بازی گفتم که به شدت نگران هستم که پرسپولیس این مسابقه را ببازد و کار برای صعود سخت شود. با توجه به اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان و همچنین دیدار با سپاهان رخ داد نگرانی خود را اعلام کردم.

مربی پیشین پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود بازیکنان این تیم با مشکل بدنی مواجه هستند که در دقایق پایانی بازی‌ها کم می‌آورند، خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس مشکل بدنی ندارند. در زمان ما هم ۳ روز یک بار به میدان می‌رفتیم و با همین شرایط هم به مصاف تیم النصر رفتیم. در این بازی عالیشاه در دقیقه ۹۴ استارت زد و گابریل با وجود اینکه از شرایط آرمانی به دور بود تا دقیقه ۷۵ در میدان حضور داشت. هیچ یک از بازیکنان در این مسابقه تا آخرین دقیقه  عقب نکشیدند. به نظر من اگر پرسپولیس در بازی‌های اخیر خود در دقایق پایانی گل‌ می‌خورد دلایل دیگری دارد و مشکل از آمادگی بدنی بازیکنان نیست.

وی عنوان کرد: شرایط امروز فوتبال طوری است که تیم‌ها به خوبی حریفان خود را آنالیز می‌کنند و با شناخت کامل به زمین می‌روند. وقتی پرسپولیس در بازی با استقلال خوزستان در ۱۵ دقیقه پایانی به آن شکل عقب کشید و بازی را واگذار کرد بعد از آن حریفان آینده این تیم به همین شکل به پرسپولیس ضربه زدند. باید مربیان پرسپولیس به این مسئله دقت کنند که چه اتفاقاتی رخ می‌دهد که تیم در چند بازی پی در پی در دقایق پایانی به شدت تحت فشار قرار می‌گیرد و چاره‌ای برای این مشکل بیندیشند.

عبدی در پاسخ به این سوال که آیا از باشگاه پرسپولیس تماسی برای ادامه همکاری با او گرفته شده است یا نه، به تسنیم گفت: تماسی گرفته نشده و ظاهرا همه چیز در تیم خوب است که نیازی نشده تماسی بگیرند.

 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false