×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
مسئولان نفت کمک به شهرستان کنگان را با صدقه اشتباه نگیرند

امام جمعه کنگان گفت: ما نسبت به کمک مجموعه نفت به سایر شهرهای استان بخیل نیستیم ، اما بر این هم مصر و تاکید می کنیم که باید سهم شهرستان های کنگان و عسلویه بعنوان میزبانان صنعت در بهره مندی از خدمات متمایز و بیشتر باشد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از "کوگانا"،حجت الاسلام محمود محمودی در اولین جلسه شورای اداری شهرستان کنگان، با انتقاد از کم توجهی های اخیر مجموعه نفت و شرکت های مستقر منطقه به شهرستان کنگان گفت: اخیرا میزبانان مهربان و همراه صنعت از سوی مهمان خود مورد بی مهری قرار گرفته اند که این موضوع پذیرفتنی نیست.

وی گفت: وزارت نفت و زیرمجموعه های این وزارت خانه در کنگان و عسلویه باید خدمت به مردم این خطه را وظیفه ذاتی خود بدانند و منت و بی مهری برخورد نکنند.

امام جمعه کنگان گفت: ما نسبت به کمک مجموعه نفت به سایر شهرهای استان بخیل نیستیم ، اما بر این هم مصر و تاکید می کنیم که باید سهم شهرستان های کنگان و عسلویه بعنوان میزبانان صنعت در بهره مندی از خدمات متمایز و بیشتر باشد.

وی در بخش دیگر با تبریک میلاد امام جواد (ع) و بیان عظمت و جایگاه ماه رجب و فیوضات این ماه گفت: مسئولین در بهره گیری از معنویات و مسلح شدن به سلاح تقوا نیز بایستی گوی سبقت را مردم بربایند و از قافله رجبیون عقب نمانند.

محمودی با گرامیداشت سال دولت و ملت – همدلی و همزبانی گفت: تک روی، حزب گرایی، سیاسی کاری، جناح بندی های سیاسی، مصادره شعار سال به نفع خود، برداشت سلیقه ای و … را مغایر با شعار سال و منویات رهبری فرزانه انقلاب است.

وی با انتقاد از برخی نگاه های سلیقه ای و تندروی های سیاسی گفت: هیچ کس حق ندارد به بهانه شعار سال دیگری را تکفیر و ضد انقلاب معرفی کند.

امام جمعه عنوان نمود: البته باید به این مهم توجه داشت که شعار سال به معنای بسته شدن باب نصیحت و خیرخواهی، انتقاد سازنده از دولت، کنار گذاشتن امر به معروف و نهی از منکر نیست .

محمودی در بخش دیگر با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، ضمن تاکید بر لزوم تکریم و نکوداشت مراسم ارتحال امام امت و شرکت باشکوه در مراسم ۱۴ خرداد گفت: البته باید به این نکته توجه جدی نمود که نباید به بهانه ارتحال امام از جشن بزرگ نیمه شعبان و به بهانه جشن نیمه شعبان از مراسم ارتحال امام غافل شد.

وی گفت: این امام بود که فرهنگ مهدویت را در جامعه زنده ، انتظار را برای ما به زیبایی تفسیر و با انقلاب بزرگ خود زمینه انقلاب جهانی امام زمان را فراهم کرد.

امام جمعه در پایان گریزی به برنامه های فرهنگی و جشن ها بویژه از سوی دستگاههای دولتی زد و گفت: مراسم و برنامه هایی که با حضور رهبر فرزانه انقلاب و مراجع عظام برای اهلبیت برگزار می شود باید ملاک ما در برگزاری مراسم، اعیاد و … باشد.

(این خبر با دخل و تصرف و تعدیل نگاشته شده است)

گزارش: ابوذر حسین پور

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false