طرح‌های حمایتی از کارگران در ابعاد گوناگون رفاهی تدوین شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
طرح‌های حمایتی از کارگران در ابعاد گوناگون رفاهی تدوین شود

فرماندار دیلم گفت: با توجه به نقش مهم کارگران در چرخه اقتصاد و تولید باید این قشر در بعد حمایتی مورد توجه ویژه قرار گیرد که در این راستا باید طرح‌های حمایتی از کارگران در ابعاد گونان رفاهی تدوین شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، قاسم قائدی بعدازظهر امروز در مراسم تجلیل از کارگران نمونه دیلم ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر به نام‌گذاری امسال اشاره کرد و اظهار داشت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مزین شده به همدلی وهمزبانی باید این پیام سرلوحه کارمان قرار دهیم.

وی با اشاره به  اینکه کارگر در دین مبین اسلام دارای جایگاه و منزلت بالایی برخوردار است بیان کرد: روایات و احادیث بی‌شماری از بزرگان دین واهل بیت(ع) در اهمیت این روز بیان شده که نشانگر قداست و شان و منزلت این قشر زحمتکش است.

فرماندار دیلم با اشاره به اینکه دعای کارگران زحمتکش مقبول‌تر از دعای دیگران است افزود: از معصومین(ع) روایت شده، دعای کسی که به کار و تلاش مشغول است از آنکه بیکار است مقبول‌تر است و دعای فرد بیکار هرچه قدر مومن باشد بی‌تاثیر است.

قائدی با تاکید بر تعهدات اخلاقی کارفرمایان و کارگران افزود: از کارگر به عنوان کسی که در راه خداجهاد کند یاد شده است و باید کارفرما و کارگر در کنار تعهدات اخلاقی به وظایف دینی که دارند عمل کنند تا جامعه‌ای پویا و شاداب داشته باشیم .

وی با تاکید بر توجه به رفاه کارگران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اقتصاد پویا و رونق اقتصادی در گروه تلاش کارگران است لازم است توجه ویژه‌ای به این قشر به ویژه در محور رفاهی شود.

فرماندار دیلم تاکید کرد: با توجه به نقش مهم کارگان در چرخه اقتصاد و تولید باید این قشر در بعد حمایتی مورد توجه ویژه قرار گیرد که در این راستا باید طرح‌های حمایتی از کارگران در ابعاد گونان رفاهی تدوین شود.

در این مراسم از کارگران نمونه شهرستان دیلم تجلیل و به رسم یادبود هدایای به آنان اهدا شد.

تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false