اعتبار لازم برای تکمیل دیوارهای منازل مسکونی شهر شنبه اختصاص یافت | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اعتبار لازم برای تکمیل دیوارهای منازل مسکونی شهر شنبه اختصاص یافت

فرماندار دشتی از اختصاص بخشی از اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل دیوارهای واحدهای مسکونی شهر زلزله زده شنبه خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، غلامرضا مهرجو عصر سه شنبه در نشست با بخشدار شنبه و طسوج با بیان اینکه زلزله بیستم فرودین ماه سال ۹۲ به تمامی زیر ساختهای شهر شنبه خسارت وارد کرد، اظهار داشت: در این حادثه دلخراش ۳۷ نفر از عزیزانمان جان خود را از دست دادند و تعداد زیادی نیز مصدوم شدند.

وی افزود: پس از زلزله بیستم فرودین ماه تاکنون هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در ۲۱ روستا و شهر شنبه در دو فاز احداث شده که تاکنون هزار و ۴۰۰ واحد آن به بهره‌برداری رسیده و مابقی نیز در دست اجرا است.

فرماندار دشتی گفت: تاکنون یک‌هزار میلیارد ریال در بخش‌های مختلف از جمله زیرساخت‌ها، تسهیلات بلاعوض و بازسازی و غیره برای توسعه مناطق زلزله‌زده این شهرستان هزینه شده است.

مهرجو گفت: یکی از اقدامات خوبی که در دولت تدبیر و امید با تلاش‌های استاندار بوشهر و نماینده مردم دشتی و تنگستان صورت گرفت و رضایتمندی مردم نیز به دنبال داشت، اختصاص ۴۰ میلیارد ریال برای تامین هزینه‌های آب و برق مصرفی مناطق زلزله‌زده بوده است.

وی یادآور شد: اخیرا نیز با تلاش‌های صورت گرفته به اتفاق استاندار بوشهر و نماینده بخشی از اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل دیوارهای واحدهای مسکونی شهر زلزله‌زده شنبه اختصاص یافته که به زودی با ساز و کارهای قانونی در این زمینه اقدام خواهد شد.

مهرجو بیان کرد: این اعتبارات به زودی از طریق دستگاه‌های اجرایی مرتبط در اختیار مالکین واحدهای مسکونی شهر شنبه قرار خواهد گرفت.

مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false