مسابقه ۲۵۰ میلیون تومانی تلویزیون | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
مسابقه ۲۵۰ میلیون تومانی تلویزیون

مسابقه اطلاعات عمومی «103»، جدیدترین مسابقه طراحی شده حسین فردرو کارگردان سینما و تلویزیون است که برای پخش از شبکه ۳ تولید می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، مسابقه اطلاعات عمومی «103»، جدیدترین مسابقه طراحی شده حسین فردرو کارگردان سینما و تلویزیون است که برای پخش از شبکه ۳ تولید می‌شود. وی پیش از این نیز طراحی بیش از ۱۰ مسابقه موفق تلویزیونی را در شبکه ۳ سیما برعهده داشته است.

فردرو تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی «103» درباره شکل‌گیری طرح این مسابقه که سری‌های قبلی آن با نام‌های «101» و «303» از شبکه ۳ سیما پخش شده بود، می‌گوید: طرح اصلی این مسابقه بین‌المللی و کیفیت آن نیز عاملی برای مقایسه با نمونه‌های مشابه آن در سایر کشورهاست. اگر اجرای مسابقه در کشور ایران موفق‌تر از ترکیه و آلمان باشد، مطمئناً موجب ارتقای روحیه ملی و سربلندی سازمان صداوسیما و گروه تولیدکننده آن است و اگر خروجی کار ضعیف باشد، حداقل پیامدش سرزنش و نقد اهالی رسانه است. هرچند که حمایت بیش از ۲۰۰ سازمان ملی در سری قبلی این مسابقه ما را به موفق بودن سری جدید برنامه هم امیدوار کرد.

همچنین با توجه به استقبالی که زمان پخش ۱۰۱ و در واقع سری اول مسابقه حاضر از سوی مخاطبان شاهد بودیم، می‌توان گفت که آنها در سری جدید هم از این مسابقه تلویزیونی استقبال خواهند کرد.

نکته قابل توجه و البته تأمل درباره این مسابقه اینکه گفته می‌شود هر کدام از سازمان‌ها و شرکت‌های شرکت‌کننده در این مسابقات باید بابت هر قسمت مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان پرداخت کنند! فقط با یک حساب سرانگشتی و احتساب اعلام حمایت بیش از ۲۰۰ سازمان ملی، می‌توان سود میلیاردی تلویزیون بابت پخش این مسابقه را محاسبه کرد.

منبع: روزنامه جوان

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false