×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
خواستگاری هم تیمی سردار در زمین فوتبال +عکس

این روزها که آسمان تیم جدید سردار آزمون در لیگ برتر روسیه آفتابی است؛ از روستوف خبر برپایی جشن عروسی به گوش می رسد.

به گزارش "چغادک نیوز"، روستوف تیمی که در نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال روسیه با ۱۱ امتیاز به انتهای جدول رقابت‌ها چسبیده بود، با آمدن سرمربی جدیدش، قربان بردی‌اف و چند خرید زمستانی (از جمله سردار آزمون) طی ۵ هفته اخیر به ۴ پیروزی دست پیدا کرد تا به میانه جدول راه پیدا کند.

ظاهراً تبعات آبی شدن آسمان پیش تر ابری این تیم فقط روی جدول مسابقات روسیه تاثیر نگذاشته است. چند روز پیش دیلی میل با انتشار دو عکس از مدافع جوان روستوف و دختری که همسر آینده این بازیکن خواهد بود، خبر از برگزاری مراسم خواستگاری ایوان نووو سلتسِف در جریان بازی اخیر روستوف داد.
 

خواستگاری هم تیمی سردار در زمین فوتبال +عکس

ایوان ۲۳ ساله که همراه با سرمربی جدید و سردار آزمون از ۸ هفته قبل به ترکیب روستوف اضافه شده با تهیه یک حلقه و خیلی ناگهانی از دختر مورد علاقه اش در پایان بازی خواستگاری کرده که همین موضوع مورد توجه برخی از رسانه های جهان قرار گرفت.
 

خواستگاری هم تیمی سردار در زمین فوتبال +عکس

نووو سلتسف، در ۸ بازی اخیر روستوف بدون یک دقیقه غیبت از مردان ثابت حاضر در خط دفاعی روستوف بوده است تا یکی از بازیکنانی باشد که با انتقالش به روستوف به احیا تیم انتهای جدولی نیم فصل نخست کمک کرده باشد.

قابل توجه اینکه داماد جوان روستوفی ها اولین بار در دیدار جمعه ۷ فروردین ماه تیم روسیه برابر مونته نگرو ،وارد لیست ۱۸ نفره تیم ملی کشورش شد. هر چند که در پیروزی ۰-۳ تیمش برابر حریف حضور پیدا نکرد.

هم تیمی سردار آزمون پس از نیمکت نشینی برابر مونته نگرو خیلی زود – سه شنبه ۱۱ فروردین ۹۴ – اولین بازی ملی اش را با حضور ۹۰ دقیقه ای برابر قزاقستان جشن گرفت.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false