انصارالله:امنیت عربستان با موشک‌های دوربرد ما متزلزل می‌شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
انصارالله:امنیت عربستان با موشک‌های دوربرد ما متزلزل می‌شود

یکی از رهبران جنبش مردمی انصارالله یمن از در اختیار داشتن موشک‌های دور برد و دقیق روسی این حزب خبر داد و اعلام کرد امنیت عربستان با همین موشک‌ها متزلزل می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، هادی العلیجی، یکی از رهبران جنبش مردمی انصارالله یمن در سخنانی به امکانات نظامی انصارالله اشاره کرد و گفت: انصارالله به موشک‌های دور برد و بسیار دقیق روسی دست پیدا کرده است که می‌تواند به راحتی امنیت عربستان را متزلزل کرده و معادلات نظامی آل سعود را برهم زده و به نفع یمن رقم زند.

وی در ادامه افزود: دستگاه‌های اطلاعاتی عربی نمی‌توانند به آماری درباره تعداد، کیفیت و مکان این موشک‌های پیشرفته دسترسی پیدا کنند ولی قطعا این تهدید را باید جدی بگیرند که انصارالله به راحتی می‌تواند با استفاده از این موشک‌ها تاسیسات نفتی عربستان را نابود کند.

این عضو ارشد انصارالله در ادامه خطاب به مسوولان مصری اعلام کرد که با برد بالای این موشک‌ها اگر مصر بخواهد با تجهیزات نظامی خود از طریق دریا به یمن ضربه بزند قطعا این تجهیزات مورد هدف موشک‌های در اختیار انصارالله قرار می‌گیرد.

وی در ادامه به وضعیت خوب حزب انصارالله از نظر داشتن تجهیزات نظامی اشاره کرد و افزود: پیش از این انصارالله امکانات نظامی مناسبی در اختیار نداشت ولی هم اکنون می‌توانیم ادعا کنیم که با توان نظامی خود می‌توانیم اصل وجودی آل سعود در عربستان را به نابودی بکشانیم.

وی در پایان ضمن رد شایعات پیوستن علی عبدالله صالح به انصارالله تصریح کرد: انتشار چنین شایعاتی یکی از کارهای فتنه افروزانه دشمن است.

 
منبع: رسا

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false