۲۵ میلیارد ریال به فصل بهداشت و درمان شهرستان دیلم تخصیص یافت | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۲۵ میلیارد ریال به فصل بهداشت و درمان شهرستان دیلم تخصیص یافت

فرماندار دیلم گفت: سال قبل توجه‌ خوبی به حوزه بهداشت و درمان شهرستان دیلم شد بگونه‌ای که ۲۵ میلیارد ریال به این حوزه اختصاص یافت و از این میزان اعتبار۹.۵ میلیارد ریال در توسعه مراکز درمانی پرداخت شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، قاسم قائدی عصر امروز در نشست با مسئولان حوزه سلامت استان بوشهر با بیان اینکه شهرستان دیلم در حوزه سلامت پیشرفت خوبی داشته است اظهار داشت: در شهرستان دیلم خیران در ابعاد گوناگون کمک رسانی و ساخت فضاهای مورد نیاز در حوزه‌های مختلف نقش خوبی ایفا کرده‌اند که جای سپاسگزاری دارد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان دیلم ظرفیت‌های مهمی برای توسعه و پیشرفت دارد بیان کرد: در راستای توسعه و پیشرفت دیلم به حوزه سلامت توجه ویژه‌ای شده که بخش عمده‌ای از انتظارات مردم دیلم برآورده کرده است.

فرماندار دیلم، با اشاره به اینکه اعتبارات عمرانی شهرستان دیلم سال قبل نسبت به سال ماقبل آن ۴ برابر افزایش داشت بیان کرد: بخش عمده‌ای از این اعتبار به حوزه سلامت اختصاص یافت بگونه‌ای که سال قبل ۲۵ میلیارد ریال در حوزه بهداشت و درمان هزینه شد.

قائدی افزود: از این میزان اعتبار۹٫۵ میلیارد ریال آن در توسعه مراکز درمانی و بهداشتی دیلم پرداخت شد.

وی، با اشاره به اینکه طرح تحول نظام سلامتی سبب افزایش رضایت مندی مردم شهرستان دیلم شده گفت: در اجرای این طرح در یکسال گذشته ۲۹ هزار نفر در دیلم از این طرح بهره‌مند شده‌اند و تنها ۵۰ میلیون تومان هزینه درمانی از یک‌میلیارد تومان پرداخت کرده‌اند.

فرماندار دیلم افزود: با اشاره به  اینکه اعتبارت فصل بهداشت و درمان امسال افزایش دارد گفت: امسال سعی می‌شود اعتبارات حوزه سلامت نسبت به سال قبل افزایش داشته باشد تا مردم دیلم بهتر و بیشتر از حوزه درمان استفاده کنند.

منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false