خداحافظی قهرمان قایقرانی از میدان رقابت | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
خداحافظی قهرمان قایقرانی از میدان رقابت

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی دلایل خداحافظی‌اش از قایقرانی را اعلام کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"،محسن شادی در گفت‌وگو با ایسنا درباره خداحافظی‌اش از قایقرانی اظهار کرد: من در این مدت مشغول فعالیت‌های شخصی بودم و تمرین می‌کردم اما موضوع خداحافظی از دنیای قهرمانی در ذهنم بود و پس از مشورت با فدراسیون این تصمیم را گرفتم. دلایل اصلی من هم این بود که کمی به زندگی شخصی‌ام برسم و از طرف دیگر در اوج خداحافظی کنم. پس از این تصمیم نیز فدراسیون اعلام کرد که به عنوان مربی با تیم المپیک کار کنم و من نیز هماهنگ با آقای لیو هستم و این کار را انجام می‌دهم.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی اینچئون در پاسخ به این سوال که آیا حیف نیست در اوج کنار بکشی؟، بیان کرد: بله همین طور است اما اگر به یاد داشته باشید بعد از اینچئون به خود شما اعلام کردم قصد دارم در اوج کنار بکشم. خب ما در المپیک نمی‌توانیم کاری انجام دهیم و به همین دلیل تصمیم گرفتم بعد از طلای بازی‌های آسیایی خداحافظی کنم. ان‌شاءالله بتوانم به عنوان مربی به کشورم خدمت کنم.

او در پاسخ به این سوال که با رفتنش یک سهمیه المپیک قایقرانی کم نمی‌شود، تصریح کرد: نه این طور نیست. اگر خوب کار کنیم اتفاقی نمی‌افتد. عاقل حبیبیان با اینکه در سبک وزن پارو می‌زند می‌تواند در سنگین وزن سهمیه بگیرد. او شرایط خوبی دارد. در بحث کسب سهمیه مشکلی نداریم. او بعد از من بهترین است و می‌تواند موفق شود.

شادی در پاسخ به این سوال که می‌خواهد مربی ملی شود یا استعدادیاب؟ بیان کرد: فعلا چون به مسابقه‌ها نزدیک هستیم و من با آقای لیو هماهنگ هستم برای تیم المپیک کار می‌کنیم و بعد از آن قصد دارم به عنوان استعدادیاب فعال شوم در استان‌های مختلف کشور حضور داشته باشم. با فدراسیون هم در این مورد صحبت کرده‌ام و قطعی شده است.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی گوانگ‌جو و اینچئون در پایان به سوال ایسنا مبنی بر اینکه چه زمانی کارش را آغاز می‌کند،‌ گفت: قرار است از اردویی که ملی‌پوشان در سه شهر چای ارومیه برگزار می‌کند کارم را آغاز کنم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false