قیمت فروش هر کلیه اعلام شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
قیمت فروش هر کلیه اعلام شد

مدیر درمان خیریه ابوالفضل (ع) با اشاره به اینکه قیمت هر عدد کلیه در کشور حدود ۲۰ میلیون تومان است، گفت: در اکثر موارد چنانچه خانواده متقاضی تمکن مالی مطلوبی نداشته باشند، این خیریه هزینه خرید را متقبل می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"،غلامرضا ثامن در حاشیه نشست خبری سلامت و مشارکت‌های اجتماعی خیریه ابوالفضل (ع) در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: روزانه حدود ۱۰ نفر برای فروش کلیه به این انجمن خیریه مراجعه می‌کنند که پس از مشاوره‌های لازم یک نفر پذیرفته می‌شود.

وی افزود: همه مراجعین به دلیل نیاز مالی اقدام به فروش کلیه می‌کنند و اغلب مشکلاتشان با مبلغی حدود ۶ میلیون تومان رفع می‌شود.

مدیر درمان خیریه ابوالفضل (ع) قیمت هر عدد کلیه را حدود ۲۰ میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: در اکثر موارد چنانچه خانواده متقاضی تمکن مالی مطلوبی نداشته باشند، خیریه هزینه خرید را متقبل می‌شود.

به گزارش فارس، انجمن خیریه بهداشتی و درمانی حضرت ابوالفضل (ع) ویژه بیماران کلیوی و قلبی اصفهان از سال ۱۳۶۹ با هدف ایجاد تسهیلات حمایتی از این بیماران و بعضی بیماران خاص تشکیل شد که طی ۲۵ سال گذشته تاکنون با تاکید بر انگیزه‌های بشر دوستانه و فارغ از هرگونه گرایش نژادی به حمایت‌های مختلف به بیماران نیازمند مبادرت کرده است.

جهان نیوز

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false