×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
دوره آموزشی «شیوه نوین تبلیغ در فضای مجازی» در بوشهر برگزار شد  + تصاویر

دوره آموزشی شیوه نوین تبلیغ در فضای مجازی ویژه استید و طلاب برادر و خواهر حوزه های علمیه استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش "چغادک نیوز"،  دوره آموزشی شیوه نوین تبلیغ در فضای مجازی طی مدت دو روز  از ۳ الی ۴ اردیبهشت و با حضور بیش از ۱۱۰ طلبه خواهر و برادر در مجتمع آموزشی عقیدتی سپاه امام صادق استان بوشهر  برگزارشد.

 در این دوره مباحثی همچون اخلاق در رسانه، شیوه خبرنویسی و یادداشت نویسی، آسیب شناسی رسانه و شبکه های اجتماعی و جریان سازی رسانه ای از مهم ترین موضوعات این دوره است.

گفتنی است، حجت الاسلام محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا به همراه سردبیر و تنی چند از دبیران خبرگزاری رسا به عنوان اساتید در دوره آموزشی شیوه نوین تبلیغ در فضای مجازی در بوشهر حضورداشتند.

مدیر عامل وسردبیران خبرگزاری رسا در طول سفر سه روزه خود به بوشهر دیدارهایی با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، مدیران و معاونان حوزه علمیه استان، امام جمعه دلوار، امام جمعه عالیشهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، مسؤول بسیج دانش آموزی و مسؤول قرارگاه تاکتیکی سپاه استان بوشهردیدار می کند.

مدیر عامل خبرگزاری و سردبیران رسا همچنین در این سفر بنا است از ضریح خیمه گاه حضرت ابوالفضل(ع)، موزه نیروی دریایی ارتش، موزه رئیسعلی دلواری، مدرسه علمیه امام خمینی(ره) و نیروگاه اتمی بوشهر بازدید کردند.

لازم به ذکر است در پایان دوره آموزشی شیوه نوین تبلیغ در فضای مجازی  آزمونی کتبی ای از شرکت کنندگان در دروره به عمل آمد و به نفرات اول تا سوم در بخش برادران و خواهران به صورت جداگانه جوایزی اهدا شد

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false