×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
حضور اثر بخش صنایع بوشهر در پایتخت انرژی کشور

مهندس یوسفی در نخستین نشست ارائه توانمندیهای فنی،مهندسی و صنایع استان بوشهر و مدیران شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس از حضور اثر بخش صنایع بوشهر در پایتخت انرژی کشور خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مدیرعامل این  سازمان بااعلام این خبر افزود: در راستای اجرای سیاست های حمایتی دولت تدبیر و امید بمنظور رونق بخشی به تولید و بهبود فضای کسب و کار ، نخستین نشست ارائه توانمندی های شرکت های فنی و مهندسی و صنایع استان بوشهر با حضور مدیران شرکت های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.

مهندس یوسفی با تاکید بر ضرورت اهتمام بیشتر به گشایش اقتصادی و رونق تولید گفت: در حال حاضر زمینه مناسبت برای حضور پررنگ تر شرکت های فنی و مهندسی استان بوشهر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و ارائه محصولات تولیدی خود به شرکت های فعال در منطقه با شرایط رقابتی برابر و رعایت مقررات و قوانین مربوطه وجود دارد.

در این نشست سید حسین حسینی محمدی ،مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان بوشهر با تقدیر از مدیرعامل منطقه ویژه پارس برای فراهم نمودن فرصت حضور شرکت های فنی و مهندسی استان و ارائه توانمندی های خود ابراز امیدواری کرد:زمینه معرفی و ارائه کالاهای تولیدی در استان به منطقه ویژه پارس تسهیل شود.

در ادامه ی این نشست شرکت های فنی و مهندسی استان بوشهر به معرفی و ارائه کالاهای تولیدی خود پرداختند.

صنایع استان بوشهر 11

صنایع استان بوشهر 10

صنایع استان بوشهر 3

صنایع استان بوشهر 7

صنایع استان بوشهر 2

صنایع استان بوشهر 1

عکس : هوشنگ حیدری

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false