تحویل واحدهای مسکن مهر حدکثر تا سال ۹۵ | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
تحویل واحدهای مسکن مهر حدکثر تا سال ۹۵

مجری ویژه طرح مسکن مهر با اعلام اینکه برای تکمیل این طرح ۳ هزار میلیارد تومان نیاز است، گفت: امسال مجموع بهره برداری مسکن مهر به بیش از ۹۰ درصد می‌رسد.

به گزارش "چغادک نیوز"، احمد اصغری مهرآبادی با بیان اینکه کمتر از ۲۰۰ هزار واحد هم می ماند که سال ۹۵ واگذار خواهد شد، گفت: مردم به جز حق انشعاب، هیچ گونه پرداختی ندارند و وزارت راه و شهرسازی و وزارت نیرو هزینه زیرساخت ها را پرداخت می کنند.

مهرآبادی اظهارداشت: وزارت راه و شهرسازی از محل فروش زمین در شهرهای جدید، ساخت راه‌های دسترسی و تونل‌ها را انجام داده است.

مهرآبادی با تاکید بر اینکه تامین مالی قرارداد طرح مسکن مهر ۴۸ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است که باید افزایش یابد، تصریح کرد: افزایش سقف وام از ۲۵ به ۳۰ میلیون تومان تاثیر مهمی در اتمام طرح های مسکن مهر دارد و بانک مسکن از ۵۰۰ هزار واحدی که برای دریافت وام معرفی شده، برای ۲۸۰ هزار واحد ابلاغیه زده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: باید سقف وام افزایش یابد تا طرح مسکن مهر، سریعتر تکمیل شود و اگر افزایش نیابد با کندی کار مواجه خواهیم بود.

وی اظهارداشت: از سال ۸۶ که طرح مسکن مهر آغاز شد^ برای ساخت دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد قرارداد ساخت تنظیم شده و تاکنون ساخت (سقف و اسکلت) دو میلیون و ۱۲۰ هزار واحد به پایان رسیده است.

مهرآبادی با بیان اینکه یک میلیون و ۱۰ هزار واحد این طرح در دولت های نهم و دهم به پایان رسید، افزود: بیش از ۴۷۰ هزار واحد در دولت یازدهم آماده شد که ۴۰۶ هزار واحد واگذار شده و ۶۶ هزار واحد آماده واگذاری است.

وی گفت: پارسال فروش اقساطی ۳۸۵ هزار واحد به پایان رسید و امسال نیز ۴۵۰ هزار واحد را نیز فروش اقساطی می کنیم.
 

 
منبع: مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false