۹۰ درصد اعتبارات طرح‌های هادی روستایی استان بوشهر تخصیص یافت | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۹۰ درصد اعتبارات طرح‌های هادی روستایی استان بوشهر تخصیص یافت

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: ۴۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۳۴۱ طرح هادی روستایی در استان بوشهر مصوب شد که تاکنون ۹۰ درصد این اعتبارات تخصیص یافته است.

به گزارش "چغادک نیوز"، حمید حیدری‌بریدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ، با اشاره به اینکه بنیاد مسکن  استان بوشهر در حوزه‌های گوناگون برای رفع محرومیت و افزایش برخورداری مردم از امکانات فعالیت می‌کند اظهار داشت: در این راستا بنیاد مسکن استان بوشهر در اجرای طرح مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت ۱۰ هزار و ۸۶۸ واحد مسکونی تکمیل و در اختیار مردم قرار داده است.

وی با اشاه به اجرای زمین چمن مصنوعی ورزشی در روستاهای استان بوشهر تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده روستایی که بالای یک‌هزار نفر جمعیت هستند و از زمین و سالن ورزشی برخوردار نباشند دارای زمین چمن مصنوعی می‌شوند که این طرح به عهده بنیاد مسکن استان بوشهر قرار داده شد.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از اجرای ۵۹ زمین چمن مصنوعی ورزشی در روستاهای استان بوشهر خبرداد  و گفت: در اجرای این طرح‌ها که ۱۱۲ میلیارد ریال سرمایه گذاری شد ۵۹ زمین چمن مصنوعی ورزشی در روستاهای بالای یک‌هزار نفر جمعیت ساخته و اکنون بیشتر روستاهای استان بوشهر از امکانات ورزشی برخوردار هستند.

حیدری، با اشاره به اجرای طرح هادی روستایی در استان بوشهر بیان کرد: برای توسعه زیرساخت‌های روستایی طرح‌های هادی روستایی در استان بوشهر طراحی و اجرا شد.

وی، با بیان اینکه طرح هادی در نقاط روستایی و شهرهای کم جمعیت و کوچک اجرا شده خاطرنشان کرد: اجرای طرح هادی سبب توسعه همه‌جانبه این مناطق می‌شود.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه سال قبل ۳۴۱ طرح هادی روستایی در استان بوشهر اجرا شد گفت: برای اجرای این طرح‌‌ها ۴۹۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شد که ۹۰ درصد آَن به میزان ۳۹۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافت.

حیدری افزود: برای امسال ۳۲۴ طرح هادی در استان بوشهر مصوب شده که با  ابلاغ اعتبارات در خواستی عملیات اجرایی آنها آغاز می‌‌شود.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false