توضیح پوری‌حسینی درمورد احتمال انحلال سرخابی‌ها | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
توضیح پوری‌حسینی درمورد احتمال انحلال سرخابی‌ها

رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد در صورت عدم واگذاری پرسپولیس و استقلال این دو باشگاه منحل نخواهند شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، علی اشرف عبدالله‌ پوری‌حسینی در خصوص مزایده سوم دو باشگاه پرسپولیس و استقلال که قرار است چهارشنبه ۹ اردیبهشت برگزار شود و اینکه آیا تاکنون پاکتی ارائه شده گفت: روال مزایده‌ها اینگونه است که معمولاً تا یک روز قبل از برگزاری مزایده پاکتی داده نمی‌شود و این کار در روز پایانی انجام می‌شود و ما هم تا ۲۴ ساعت قبل از مزایده این موشوع را اعلام نخواهیم کرد. با این حال پیش‌بینی ما این است که این بار برای این دو باشگاه خریداری پیدا شود.

وی در مورد تسهیلات در نظر گرفته شده برای خریداران عنوان کرد: پیش از این گفته بودیم مالکان لیگ برتری نمی‌توانند در مزایده شرکت کنند اما این مورد را برداشتیم، چرا که واگذاری پرسپولیس و استقلال برای فصل آینده است و ارتباطی به این فصل ندارد. با این وجود، اگر مالک باشگاهی یکی از دو باشگاه را خرید، باید از تیم قبلی خود جدا شود.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره سهام ۲۰ درصدی پیشکسوتان و هواداران اظهار داشت: اعلام کرده بودیم که ۲۰ درصد سهام باشگاه با قیمت سارمان خصوصی سازی یا کمتر در اختیار پیشکسوتان و هواداران قرار بگیرد ولی به این نتیجه رسیدیم که خریدار خودش می‌تواند هر قیمتی که می‌خواهد، تعیین کند. سومین نکته هم این است که پیش‌ پرداخت هم به ۲۰ درصد کاهش یافته و پرداخت اقساط آن هم ۵ ساله خواهد بود.

پوری‌حسینی که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد، در خصوص اینکه اگر دو باشگاه در صورت عدم واگذاری منحل خواهند شد، گفت: قانونگذار برای ما تعیین نکرده که چند مزایده می‌توانیم برگزار کنیم و اگر مزایده سوم برنده نداشته باشد، بحث انحلال مطرح نخواهد بود.

 
منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false