×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
برنامه جامع مدیریتی خلیج فارس در ابعاد مختلف تدوین شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: برنامه جامع مدیریتی خلیج فارس در ابعاد مختلف تدوین شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: اشتغال یکی از مهمترین مسائل امروز کشور است که اشتغال جوانان به عنوان دغدغه‌ بسیاری از خانواده ها است.

وی بر لزوم ارائه آموزش‌های مناسب برای اشتغال جوانان تاکید کرد و ادامه داد: استان بوشهر دارای ظرفیت های بالایی در بخش نفت و گاز و پتروشیمی و کشاورزی و صنعت و هسته‌ای است که باید آموزش‌های مناسب در این زمینه‌ها ارائه شود.

امام جمعه بوشهر خواستار تحقق حقوق کارگران در بخش‌های مختلف شد و بیان داشت: متاسفانه گاها دیده یا شنیده می‌شود که در برخی موارد حقوق کارگران به موقع پرداخت نمی‌شود که این موضوع مشکلاتی را برای خانواده آنها ایجاد می‌کند.

وی همچنین خواستار افزایش کیفیت کالاهای تولیدی شد و اضافه کرد: باید برنامه‌ریزی اصولی برای تولید کالاهای با کیفیت صورت بگیرد و شاهد برنامه‌ریزی دانش‌بنیان در این زمینه باشیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری همچنین به روز شوراها اشاره کرد و افزود: عمران و آبادانی شهرها باید به خوبی مورد توجه قرار بگیرد و با برنامه‌ریزی مناسب شاهد خدمات مناسب به شهروندان در بخش‌های فرهنگی، ورزشی و دینی باشیم.

وی به روز ملی خلیج فارس نیز اشاره کرد و ادامه داد: خلیج فارس کانون توجهات جهان و دارای اهمیت بالایی از نظر سیاسی، فرهنگی، نظامی و اقتصادی است و باید برنامه جامع و مدون مدیریتی خلیج فارس در ابعاد مختلف تدوین شود.

مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false