×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
بازتاب متفاوت قرعه کشی نیمه نهایی لیگ قهرمانان در رسانه‌های معتبر جهان

رسانه‌های معتبر جهان پس از روشن شدن تکلیف بازی‌های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تحلیل های متفاوت و بعضا جانبدارانه ای به استقبال گمانه زنی این دیدارها رفتند.

به گزارش "چغادک نیوز"، رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به نیمه نهایی رسید و با قرعه کشی انجام شده رئال مادرید به یوونتوس خورد و بارسلونا قرار است برابر بایرن مونیخ صف آرایی کند.

وقتی ۴ تیم به نیمه نهایی یکی از بزرگترین رقابتهای ورزشی در جهان می رسند، نمی شود بین آنها ضعیف ترین یا قوی‌ترین تیم را به راحتی انتخاب کرد، تعجب نکنید انتخاب واژه «جهان» اشتباه نبود، این رقابت بزرگ به استناد سازمان‌های خبری و رسانه‌های غول پیکر جهان پربیننده‌ترین رخداد ورزشی بعد از المپیک و جام جهانی است که در سالهای ۱۹۹۸ و ۲۰۰۶ حتی تا مرز شکستن رکورد بیننده جام جهانی نیز پیش رفت.
 

برنامه، نتایج کامل،نمودار و گلزنان لیگ قهرمانان اروپا

اما رسانه‌های معتبر جهان پس از روشن شدن تکلیف بازیهای این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا این چنین به استقبال گمانه زنی ها رفتند:

اسپورت کاتالونیا
تصور این که قرعه رئال مادرید ساده تر از بارسلونا است اشتباه نیست به هر حال رئال مادرید هرگز دوست نداشت در این روزهای حساس که در لالیگا آخرین امیدهایش برای قهرمانی را نقش بر آب می بیند، مقابل بایرن مونیخ قرار بگیرد، یوونتوس برای مادرید خیلی ساده تر از بایرن مونیح خواهد بود اما همین تیم هم برای عبور از مادرید تیم کوچکی نیست و سفیدهای پایتخت برای رسیدن به فینال تنها به خیال پردازی روی آورده‌اند.
 

بازتاب متفاوت قرعه کشی نیمه نهایی لیگ قهرمانان در رسانه?های معتبر جهان

در آن سو البته بایرن تیم قابل احترامی است اما بارسلونا برایش اهمیتی ندارد که چه حریفی داشته باشد، مردان انریکه به هواداران خود قول قهرمانی داده اند، بنابراین از هم اکنون به فکر خرید بلیت‌های بازی فینال باشید.


ال موندو دپورتیوو
یوونتوس از ابتدای این لیگ با شخصیت قهرمانی پیش رفته، همیشه تیم‌های مرموز در این جام بهترین عملکرد را داشته اند، اگر دقت کنید کمترین تحلیل ها این روزها از یوونتوس منتشر می شود چرا که برای کارشناسان یکی از عجیب ترین و مرموزترین تیمها بوده است. رئال مادرید باید از این تیم بترسد و آنجلوتی چاره ای جز صبر و تماشای یک بازی ندارد، او دیگر برای چنین شطرنج بزرگی پیر شده است.
بارسلونا اما برای عبور از بایرن مونیخ کار سحتی در پیش نخواهد داشت، معلوم نیست چرا انریکه اینقدر نگران است، همه چیز را به سیستم ۴-۳-۳ و لیونل مسی بسپارد، بایرن مونیخ قرار نیست همیشه مثل بازی برابر پورتو وارد میدان شود، بایرن همان تیمی است که از رویارویی با بارسلونا وحشت داشت.


مارکا
بهترین قرعه کشی برای رئال مادرید رخ داد، از ارزش این ۴ تیم چیزی کم نمی شود اگر قویترین و ضعیف ترین تیمها را فهرست کنیم، این ۴ تیم بهترین تیمهای باشگاهی حال حاضر در اروپا هستند. اما مشخص است که رئال مادرید، بارسلونا، بایرن مونیخ و یوونتوس به ترتیب در این جدول قدرت خواهند ایستاد. رئال مادرید برای عبور از یوونتوس کار سختی در پیش ندارد و آنجلوتی بهتر است تیم دوم خود را روانه میدان کند.
 

بازتاب متفاوت قرعه کشی نیمه نهایی لیگ قهرمانان در رسانه?های معتبر جهان

در آن سوی میدان نیز به سود بارسلونا است که با همه توانش وارد میدان شود، این تیم رسیدن به فینال را اوج موفقیت خود بداند، بعد از آن دیگر کاری برابر مادرید از دستش بر نخواهد آمد.


آس
هر ۴ تیم کار سختی در پیش دارند، یوونتوس برای رسیدن به فینال باید مراقب همه چیز باشد، این بازی، بازی مربیان است و ابرستارگان تیمها در این شرایط تاثیر زیادی بر روال و روند بازی ندارند، نمی شود به رونالدو دل بست و تک ستارگان یوونتوس اسیر تاکتیک های فرسایشی آنجلوتی خواهند شد.
در آن سوی میدان نیز بایرن مونیخ نباید تصور کند که بارسلونا هم مثل پورتو است. بارسلونا برای مراسم و جشن قهرمانی در سطح شهر آماده است و عبور از این تیم کار ساده ای نیست.

بازتاب متفاوت قرعه کشی نیمه نهایی لیگ قهرمانان در رسانه?های معتبر جهان

 


گازتا دلواسپورت
یووه نماینده خوبی برای ایتالیا است، در چنین میدانی دیگر نمی‌شود این تیم را نماینده تورین دانست، اکنون ایتالیا یک نماینده در ۴ تیم برتر فوتبال باشگاهی قاره اروپا دارد و این باید مهم باشد نه چیز دیگر، جملات و تخریب از سوی رسانه های میلان یا رم کمال بی انصافی است و باید بدانیم که یوونتوس برای عبور از رئال مادرید به چیزی بیش از حمایت هواداران خود نیاز دارد.
 

بازتاب متفاوت قرعه کشی نیمه نهایی لیگ قهرمانان در رسانه?های معتبر جهان

بیلد –  بخش ورزش بین الملل
بایرن مونیخ برای رسیدن به فینال باید تن به یک ریاضی تمام عیار بدهد، یک معادله چندین و چند مجهولی که حل آن فقط به دست گواردیولا امکان پذیر نیست، دوره حمایت از مردی که با بارسلونا به اوج رسیده، گذشته است و اکنون پپ مدیون بایرن و بایرن مدیون پپ است، این مرد با مردانش محکوم به رسیدن به فینال هستند و عبور از بارسلونا برای تیم بزرگی به نام بایرن مونیخ کار غیرممکنی نیست.

مشرق

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false