×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
ماجرای جلسه حساسیت‌ زای عبدی و سیاسی

مربی پرسپولیس گفت: شرایط‌ اشخاصی که کارهای اجرایی در باشگاه پرسپولیس کرده‌اند با امثال من که جوانی خود را در این تیم سپری کرده‌اند، خیلی متفاوت است.

به گزارش "چغادک نیوز"، دعوت شدن حسین عبدی به باشگاه پرسپولیس از سوی حمیدرضا سیاسی این ذهنیت را به وجود آورد که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواهان بازگشت وی به کادرفنی است. این در حالی است که عبدی به خاطر اینکه حساسیتی به وجود نیاید ترجیح داد به قطر نرود.

مربی پرسپولیس به سوالات مطرح شده در زمینه‌های مختلف، پاسخ داد.

چرا با وجود اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس برای شما بلیت قطر را گرفته بودند حاضر نشدید راهی دوحه شوید؟

قبل از بازی با النصر یا فردای این مسابقه (دقیقا خاطرم نیست) محمود خوردبین برای من مانند بقیه اعضای تیم بلیت قطر را تهیه کرده بود و بعد از آن انتظار داشتم مسئولان باشگاه جلسه‌ای بین من و برانکو برگزار کنند تا نظرات یکدیگر را در مورد مسائل مجتلف و نحوه همکاری جویا شویم که این اتفاق رخ نداد.

در واقع شما خودتان از پرسپولیس کناره‌گیری کردید یا اینکه نخواستند شما با برانکو همکاری کنید؟

صحبت من این بود که اگر قرار به همکاری است در چارچوب حرفه‌ای عمل شود. چنانچه باشگاه اصرار به همکاری من با برانکو داشت باید جلسه‌ای را بین من و برانکو ترتیب می‌داد و به نظر می‌آمد که این رغبت در آقایان وجود نداشت.

سیاسی شما را برای بازگشت به کادرفنی به باشگاه دعوت کرد؟

منتظر بودم با توجه به قراردادی که با باشگاه دارم برای روشن شدن وضعیتم به باشگاه دعوت شوم. وقتی این اتفاق رخ داد این ذهنیت برای من به وجود آمد که برای نحوه ادامه همکاری با تیم به باشگاه دعوت شده‌ام اما وقتی با سیاسی جلسه گذاشتیم مشخص شد مسئله چیز دیگری بوده است.

از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس به شما پیشنهاد نشد که راهی قطر شوید؟

باشگاه از قبل برای سفر من به قطر اقدام کرده بود و این موضوع ارتباطی با سیاسی نداشت. با توجه به اینکه هنوز وضعیت من با تیم مشخص نیست دلیل نداشت به قطر بروم. همانطور که گفتم برای ادامه همکاری باید نشستی با برانکو داشته باشم و همه چیز در چارچوب حرفه‌ای عمل شود. قصد تحمیل خودم به کادرفنی تیم را ندارم و فلسفه خاص خود را دارم.

جلسه شما با سیاسی به گفته نژادفلاح، در آستانه بازی پرسپولیس و لخویا کار مناسبی نبود؟

مدیریت باشگاه با مربی‌ای که هنوز با باشگاه قرارداد دارد تماس گرفت و من هم راهی باشگاه شدم. او در خصوص شرایط تیم سوالاتی داشت و من هم پاسخ دادم. نمی‌دانم این جلسه چرا این همه حساسیت ایجاد کرده و برداشت‌های مختلفی از آن صورت گرفته است.

از صحبت‌های نژادفلاح می‌شد این برداشت را کرد که شما و سیاسی به دنبال برهم زدن آرامش تیم در آستانه بازی با لخویا هستید؟

شاید نشود در رسانه‌ها حرف‌هایی را مطرح کرد اما واقعیت‌ها برای مردم مشخص است. هواداران و حتی خبرنگاران می‌دانند من بی‌حاشیه‌ترین بازیکن و مربی پرسپولیس بوده‌ام و چقدر به پرسپولیس تعصب دارم. اشخاصی که کارهای اجرایی در باشگاه پرسپولیس کرده‌اند شرایط‌شان با امثال من که جوانی خود را در این تیم سپری کرده‌اند، خیلی متفاوت است. دیدید که از بعد از بازی با النصر با وجود اینکه رفتار خوبی با من نشد حتی یک مصاحبه هم نکردم تا خدای نکرده حاشیه‌های پیرامون تیم بیشتر نشود. الان هم آرزو می‌کنم پرسپولیس با شکست لخویا صعود خود را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان قطعی کند.

قضیه بازگشت شما به کادرفنی پرسپولیس به کجا کشید؟

با توجه به شرایطی که در باشگاه وجود دارد اجازه دهید فعلا در این‌باره صحبتی نکنم.

 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false