×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ظرفیت های بالای مراکز دیجیتال و لزوم حمایت ویژه و توسعه مراکز در استان

ناظرشبکه ملی فرهنگ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل ارشاد استان ازظرفیت های بالای مراکز دیجیتال استان خبر دادند و برلزوم حمایت ویژه، توسعه و گسترش مراکز در استان در مناطق دورافتاده ونیاز استان به تاسیس چند مرکز دیجیتال تاکید کردند

به گزارش "چغادک نیوز"، ناظر شبکه ملی فرهنگ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی بازدید از مراکز دیجیتال در سراسر استان بوشهر در نشست با مدیران مرکز دیجیتال ومدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: در بازدیدهای به عمل آمده از مراکز دیجیتال استان بوشهر، ظرفیت های بالایی در آن ها دیده شد و این مراکز بالاتر از حد انتظار ما بودند.
علی خانزاده با اشاره به اینکه در این بازدید ها از نقاط قوت و ضعف آن ها مطلع شدیم افزود: در برخی موارد هم مشاوره هایی در جهت بالا بردن سطح فعالیت های این مراکز به آن ها داده شد.
خانزاده با مطلوب ارزیابی کردن این سفر تصریح کرد: در پایان برنامه سه روزه سرکشی، نشست با مدیران کانون فرهنگی دیجیتال پایان بخش این مأموریت بود.

ضرورت گسترش خانه های دیجیتال
حمیده ماحوزی نیزدرنشست با ناظر شبکه ملی فرهنگ کشور و مدیران مراکز دیجیتال استان بوشهر گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن و رشد تکنولوژی و لزوم استفاده صحیح در محیط های قابل قبول از این تکنولوژی ضرورت گسترش خانه های دیجیتال مشخص می شود.

توسعه مراکز دیجیتال در مناطق دورافتاده
وی با تاکید بر اینکه در استان بوشهر ظرفیت قابل قبولی از فعالیت خانه های دیجیتال وجود دارد افزود: مراکز دیجیتال به خصوص باید در مناطق دورافتاده استان که دسترسی آن ها به تکنولوژی بسیار سخت است توسعه یابد.
ماحوزی تصریح کرد: جوانان استان بوشهر توانمند هستند و ارشاد استان هم از هر کار فرهنگی در هر کجای استان باشد حمایت می کند.

لزوم حمایت ویژه ازخانه های دیجیتال
وی با قدردانی از بازرسی های صورت گرفته از مراکز دیجیتال خاطر نشان کرد: خانه های دیجیتال در استان بوشهر باید ویژه دیده می شوند و با توجه به شرایط استراتژیک استان بوشهر و دارا بودن بیش ترین مرز آبی با خلیج فارس باید به صورت ویژه حمایت شود.

نیاز استان به تاسیس چند مرکز دیجیتال
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: در استان بوشهر نیازمند تاسیس چند مرکز دیجیتال هستیم چرا که ظرفیت های زیادی در این حوزه وجود دارد.
وی گفت: باید از این فرصت به دست آمده در جهت اعتلای فرهنگ استفاده بهینه کرد.
لازم به ذکر است: در استان بوشهر ۱۲ مرکز دیجتال وجود دارد که در شهرستان های دیلم، کنگان، بوشهر، دشتی، چغادک، دشتستان، دیر، جم، گناوه مستقر می باشند که علی خانزاده ناظر شبکه ملی فرهنگ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه حجت الاسلام سعید اشرافی سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان از مراکز دیجیتال استان بوشهر بازدید کردند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false