جدال لفظی مدیران پرسپولیس/ انتخاب محبوب‌ترین‌غیرسرخابی | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
جدال لفظی مدیران پرسپولیس/ انتخاب محبوب‌ترین‌غیرسرخابی

برنامه ۹۰ این هفته با محوریت بررسی اتفاقات هفته گذشته فوتبال کشور روی آنتن شبکه ۳ سیما رفت و نظر سنجی آن مربوط به انتخاب محبوب‌ترین بازیکن فوتبال کشور بود که کمتر در پرسپولیس و استقلال بازی کرده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، برنامه ۹۰ این هفته با محوریت بررسی اتفاقات هفته گذشته فوتبال کشور روی آنتن شبکه ۳ سیما رفت.

نظر سنجی پیامکی این برنامه مربوط به انتخاب محبوب‌ترین بازیکن فوتبال کشور بود که کمتر در پرسپولیس و استقلال بازی کرده است که در نهایت از بین خداد عزیزی، اشکان دژاگه، رضا قوچان‌نژاد، جواد نکونام، محرم نویدکیا و وحید هاشمیان، عزیزی با ۴۷ درصد آرا به عنوان نفر اول انتخاب شد و دژاگه با ۱۶ و نکونام با ۱۳ درصد در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
 

دعوای مدیران پرسپولیس در شبی که ۶ تایی شدند!

دعوای مدیران پرسپولیس در شبی که ۶ تایی شدند!
 

* در ابتدای برنامه تصاویری از مرحوم عارف قلی‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال که هفته پیش دارفانی را وداع گفت پخش شد.

* مسعود مرادی کارشناس داوری برنامه در مورد نحوه  به قضاوت داور بازی پرسپولیس و سپاهان در هفته گذشته شده توضیحاتی را ارائه داد. به عقیده مرادی داور بازی پرسپولیس و سپاهان باید به خاطر خطاری غفوری روی طارمی باید ضمن اعلام ضربه پنالتی مدافع سپاهان را اخراج می‌کرد.

همچنین به اعتقاد مرادی تصمیم کمک داور بازی برای آفساید اعلام کردن گل مهدی شریفی به پرسپولیس درست بوده است.

* در ادامه برنامه به اتفاقات و تغییر و تحولات فراوان در باشگاه پرسپولیس رسیدگی شد. طبق آمار از یک سال پیش تا امروز پرسپولیس ۶ مدیرعامل و نفر اول در باشگاه تغییر داده که این آمار بی‌سابقه بوده است. با اعلام فردوسی‌پور تمام اعضای کادر فنی پرسپولیس از ابتدای فصل تا کنون بیش از ۱۰ میلیارد تومان دریافتی   این مبلغ ۲ برابر قرارداد سالیانه کی‌روش با فدراسیون فوتبال کشورمان بوده است.

* محمدحسین نژادفلاح و حمید رضا سیاسی روی خط برنامه آمدند و توضیحاتی را در مورد وضعیت باشگاه پرسپولیس ارائه دادند و البته برای لحظاتی هم این دو مدیر با هم درگیری لفظی پیدا کردند.
 

دعوای مدیران پرسپولیس در شبی که ۶ تایی شدند!
 

* در قسمت بعدی بازی ذوب‌آهن و نفت تهران آنالیز شد که اعلام شد در این بازی بیش از ۷۰۰ پاس رد و بدل شده و ۲۰ موقعیت گل ایجاد شده است.

* همچنین حرکت عجیب یکی از لیدرهای ملوان پیش از بازی با استقلال به تصویر درآمد که او دو شال ملوان را به تور دروازه‌ها گره زده بود و این حرکت این لیدر به جادو و جنبل تشبیه شد!

* رامین رضائیان مدافع ملی‌پوش راه‌آهن مهمان حضوری برنامه بود که در مورد مسائل مختلف، مانند شروع فوتبالش، وضعیت راه‌آهن و البته مسئله کارلوس کی‌روش و ماندنش در تیم ملی صحبت کرد.
 

دعوای مدیران پرسپولیس در شبی که ۶ تایی شدند!
 

* در قسمت پایانی برنامه هم در خصوص صعود تیم فولاد نوین اهواز به لیگ برتر و چگونگی حضور این تیم در لیگ برتر فصل آینده صحبت شد. همچنین مدیرعامل این باشگاه در تماسی تلفنی مدعی شد روز گذشته شخصی منتسب به باشگاه مس کرمان با یکی از بازیکنان این تیم تماس گرفته و گفته قرار است تیم فصل بعد مس کرمان قدرتمند بسته شود!

 
منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false