×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مشکلات آب شهرستان دشتستان جدی است

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات آب شهرستان دشتستان جدی است.

به گزارش "چغادک نیوز"، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی نژاد ظهر یکشنبه در جمع مردم برازجان اظهار داشت: شهرستان دشتستان با مشکل آب روبرو است و مردم این شهرستان درخواست‌های بسیار زیادی را برای بهبود وضعیت کنونی آب داشته‌اند.

وی به پیگیری‌های خود برای رفع این مشکل و برگزاری نشست با وزیر نیرو اشاره کرد و ادامه داد: از وزیر خواسته‌ایم که بازدید میدانی و مطالعات مناسبی در آینده توسط بازرسان و کارشناسان این وزارت از شهرستان دشتستان صورت گیرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به خشکسالی‌های پیاپی در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: برداشت بیش از حد از سفره‌های زیرزمینی باعث شده تا شاهد تقویت مشکلات بی‌آبی در دشتستان باشیم.

وی با تاکید بر لزوم توزیع مناسب آب در سطح استان و شهرستان شد و اضافه کرد: بخشی از آب شهرستان دشتستان از طریق خط کوثر تامین خواهد شد که این موضوع باعث رفع برخی از مشکلات خواهد شد.

تلاش برای بهبود وضعیت آب شهرستان دشتستان

موسوی‌نژاد در ادامه به درخواست‌های مردم برای بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، ۲۰ پزشک متخصص برای شهرستان دشتستان جذب شد که نیاز است مدیریت مناسبی در زمینه پزشکان جذب شده صورت بگیرد.

وی با اشاره به بازدیدهای سرزده از بیمارستان برازجان، گفت: پزشکان جذب شده در زمان مقرر در محل کار حاضر نمی‌شوند و این موضوع نارضایتی مردم و به ویژه بیماران را در پی داشته است و این در حالی است که آنها باید به صورت تمام وقت به بیماران خدمات ارائه کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از تخصیص اعتبار مناسب برای تجهیزات بیمارستان شهیدگنجی و بیمارستان ۱۷ شهریور خبر داد و بیان داشت: یک‌دستگاه سی‌تی‌اسکن مدرن برای بیمارستان برازجان خریداری می‌شود که به توسعه بخش درمان شهرستان کمک می‌کند.

مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false