متروی رایگان برای خانواده شهدا چه شد؟ | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
متروی رایگان برای خانواده شهدا چه شد؟

روزهای آخر سال ۹۳ بود که در مصوبه شورای شهر تهران قرار شد تا بلیط مترو خانواده شهدا و همسر و فرزندان جانبازان به صورت رایگان صادر و در اختیار ایشان قرار گیرد اما خبری از اجرای این مصوبه نشد.

به گزارش "چغادک نیوز"، روزهای آخر سال ۹۳ بود که در مصوبه شورای شهر تهران قرار شد تا بلیط مترو خانواده شهدا و همسر و فرزندان جانبازان به صورت رایگان صادر و در اختیار ایشان قرار گیرد اما خبری از اجرای این مصوبه نشد.

شهرداری تهران در راستای خدمت رسانی به خانواده شهدا قرار بود تا کارت های ویژه بلیط رایگان برای استفاده خانواده شهدا، جانبازان ، همسر و فرزندان جانبازان تهیه و در اختیار ایشان قرار دهد اما علی رغم گذشت مدت زمانی چند ماهه هنوز اتفاقی نیفتاده است و صدور این کارت ها همچنان روی هواست.

همچنین طبق اعلام روابط عمومی شهرداری تهران جانبازانی که موفق به دریافت طرح ترافیک نشده بودند، قرار شد تا طرح ترافیک روزانه رایگان جهت استفاده جانبازانی که بعضا در مناطق طرح تردد دارند و مجبور به استفاده از خودروی شخصی هستند تعلق گیرد. اما جانبازان تاکنون چنین طرحی را دریافت نکرده اند.

انتظار می رود در هماهنگی و تفاهم نامه ای که به این منظور میان بنیاد شهید و امور ایثارگران و شهرداری تهران منعقد شده است توجه بیشتری صورت پذیرد.
*شهدای ایران

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false