×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
آخرین تغییرات «محمد رسول الله» برای جشنواره فجر

علیرضا رضاداد دبیر جشنواره فیلم فجر در مورد نحوه نمایش «محمد رسول الله(ص)» در این دوره از جشنواره گفت: آقای مجیدی نسخه زیرنویس فیلم را با تمام نکاتی که برای آن در نظر گرفته شده است، نمایش می‌دهد.

به گزارش "چغادک نیوز"، فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» به‌کارگردانی مجید مجیدی ۲۰ بهمن ماه ۹۳، اولین بار برای اهالی فرهنگ و هنر رونمایی شد و سه روز بعد برای اهالی رسانه و منتقدان به‌روی پرده سینمای فرهنگ رفت.

بعد از این نمایش محدود، مجیدی برای میکس نهایی فیلم کار را دوباره شروع کرد. ضمن اینکه این نمایش برای کارگردان حائز نکاتی بود که احتمال دارد مجیدی آنها را هم لحاظ کرده باشد.

محمد مهدی حیدریان مدیر پروژه فیلم محمد رسول الله(ص) پیش از این در مورد مراحل فنی این فیلم گفته بود: نمایش‌هایی که برای دست‌اندرکاران و اهالی سینما داده شد و همچنین نوع نگاه کارگردان حائز نکاتی بود که کارگردان می‌خواهد آنها را لحاظ کند.

علیرضا رضاداد دبیر جشنواره فیلم فجر روز گذشته در نشست خبری بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر گفت: با آقای مجید مجیدی مذاکره کردیم و قرار است فیلم «محمد رسول الله(ص)» یک نوبت نمایش برای مهمانان خارجی داشته باشد.

در انتهای نشست خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم از رضاداد در مورد تغییراتی که بر فیلم «محمد رسول الله(ص)» اعمال شده است، سؤال کرد. وی گفت: آخرین اطلاعی که من در مورد این فیلم دارم اینکه آقای مجیدی نسخه زیرنویس فیلم را با تمام نکاتی که برای این فیلم در نظر گرفته شده است، نمایش می‌دهد.

رضاداد در پاسخ به این سؤال تسنیم "آیا مدت زمان فیلم «محمد رسول الله(ص)» کوتاه‌تر شده است؟" گفت: من در این مورد اطلاع دقیقی ندارم ولی آقای مجیدی دو روز قبل گفتند: تلاش می‌کنیم نسخه زیرنویسی برای جشنواره آماده کنیم و نکاتی را هم که مدنظر است در آن لحاظ می‌کنیم.

اطلاع رسانی در مورد فیلم «محمد رسول الله(ص)» آن‌چنان که بایسته فیلم است صورت نمی‌گیرد. از عکسهای این فیلم که کار محمد فوقانی است، ۲۵ اردیبهشت ماه و در بخش جنبی نمایشگاه نخستین جشن عکاسان سینمای ایران، رونمایی می‌شود.

مجید مجیدی کارگردان و محمد مهدی حیدریان مدیر پروژه فیلم محمد رسول الله(ص)، پایان سال گذشته اعلام کردند که کمیته اکران این فیلم در شرکت سینمایی نور تابان تشکیل شده است تا شرایط اکرانی مناسب داخل و خارج از کشور را فراهم کند. شرکت سینمایی نور تابان علاوه بر مالکیت و تهیه کنندگی، حق پخش فیلم را هم به‌عهده دارد.

 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false