×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
نخستین اتوبانک استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل بانک صادرات استان بوشهر گفت: نخستین اتوبانک استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، حسین نامور ظهر شنبه در همایش تجلیل از بانکداران نمونه صادرات استان بوشهر اظهار داشت: بانک صادرات نقش بسیار مهمی در ارائه تسهیلات به بخش های مختلف در استان بوشهر داشته است و کمک به توسعه اقتصادی استان را با جدیت در دستور کار داریم.

وی از پرداخت دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک صادرات استان بوشهر در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: بانک صادرات استان بوشهر به منظور توسعه طرح‌های تولیدی در سطح استان بوشهر تسهیلات زیادی را پرداخت کرده است.

مدیر عامل بانک صادرات استان بوشهر از ابلاغ ۴۰۰ میلیارد ریال برای ساخت سد دالکی خبر داد و اضافه کرد: ۸۰ میلیارد ریال برای طرح‌های شهرک‌های صنعتی استان بوشهر و ۶۲ میلیارد ریال برای طرح‌های سیمان دشتستان پرداخت می‌شود.

ارائه تسهیلات مناسب به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی

نامور ادامه داد: نخستین اتوبانک در استان بوشهر راه‌اندازی خواهد شد و افراد بدون خروج از اتومبیل خود می‌توانند از دستگاه‌های خودپرداز استفاده کرده و عملیات‌های بانکی خود را انجام دهند.

وی افزود: در جریان سفر رئیس جمهور به استان بوشهر مردم خواسته‌های خود را مطرح کردند که ابلاغ ارائه تسهیلات به ۷۰۰ نفر از متقاضیان وام به این بانک صورت گرفته است که تاکنون ۲۱۰ نفر مراجعه و وام خود را دریافت کرده‌اند.

مدیرعامل بانک صادرات استان بوشهر همچنین به ارائه خدمات به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی استان اشاره کرد و گفت: ۸۵ درصد از اعتبارات اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی توسط این بانک پرداخت شده است.

مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false