×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
جریمه نقدی برای فولادخوزستان و استقلال

کمیته انضباطی رای‌های خود را درباره تیم های مختلف لیگ برتر و دسته اول صادر کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، کمیته انضباطی رای‌های خود را درباره تیم های مختلف لیگ برتر و دسته اول صادر کرد.

بازی دو تیم فولاد خوزستان و استقلال تهران از سری رقابت‌های لیگ برتر در هفته بیست و چهارم روز ۱۴ فروردین ماه برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم فولاد خوزستان تخلفاتی مبنی بر پرتاب سنگ، فحاشی به تیم داوری و بازیکنان و پرتاب مواد منفجره صورت گرفت.

این تیم طبق بند یک و سه ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی و با توجه به سوابق قبلی به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمن اینکه در صورت تکرار تخلفات در مسابقات بعدی برگزاری مسابقه بدون حضور تماشاگر به عنوان میزبان در نظر گرفته می شود.
تیم استقلال هم به دلیل تخلفات تماشاگرانش به مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محرومیت برای بازیکن تیم صنعت نفت آبادان

مسابقه تیم های صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان از سری رقابت‌های لیگ دسته اول روز ۱۷ فروردین ماه در آبادان برگزار شد. عباس مرداسی، بازیکن تیم صنعت نفت آبادان به دلیل فحاشی به داور این بازی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و مبلغ ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم صنعت نفت آبادان نیز به دلیل فحاشی تماشاگران به داور و پرتاب بطری آب به داخل زمین طبق بند های ۲ و ۳ ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی به ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه ۱۰ میلیونی برای راهیان کرمانشاه

دیدار دو تیم راهیان کرمانشاه و پاس همدان از سری رقابتهای لیگ دسته اول روز ۱۷ فروردین ماه برگزار شد. تیم راهیان کرمانشاه به دلیل تخلف تماشاگرانش باید ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

محرومیت برای تقوی

کمیته انضباطی رای خود را درباره احمد تقوی، مربی تیم شهرداری تبریز در حالی صادر کرد که وی به دلیل اهانت به داور طبق بند ۴ ماده ۶۶ به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false