ویسی: در لیگ برتر می‌مانیم | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
ویسی: در لیگ برتر می‌مانیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از تساوی برابر راه‌آهن گفت: این مساوی به درد ما می‌خورد اما به درد راه‌آهن نمی‌خورد.

به گزارش "چغادک نیوز"، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از تساوی ۲ بر ۲ تیمش برابر راه‌آهن گفت:  بازی خوبی بود و هر دو تیم برای بردن بازی کردند. نیمه اول تحت تاثیر بازی بودیم و استرس داشتیم اما نیمه دوم چیزی برای از دست دادن نداشتیم و تمام بچه‌ها تلاش کردند و به گل رسیدیم.

وی ادامه داد: بعد از گل دوم روی کارهایی که در طول هفته تمرین کرده بودیم و موضوعی که آنالیز کرده بودیم گل خوردیم و بازی مساوی شد.  این مساوی به درد ما می‌خورد اما به درد راه‌آهن نمی‌خورد.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که گفت فرهاد کاظمی معتقد بوده در صحنه گل دوم استقلال خوزستان باید بازی قطع می‌شد، تصریح کرد: نظر کاظمی محترم، اما برای چه باید بازی قطع می‌شد؟ اتفاقی که نیفتاده بود.

ویسی در پاسخ به سوال دیگری در مورد برنامه استقلال خوزستان برای بازی‌های آینده اظهار داشت: ۲۶ هفته است که در رده دوازدهم هستیم و شاید در هفته‌های آینده شرایطمان بهتر شود و بالاتر بیایم اما در نهایت در همین‌جا می‌مانیم و سقوط نمی‌کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد داوری بازی گفت: داوری خوب بود و نظری ندارم، اگر هم اشتباهاتی بوده تاثیرگذار نبوده و اشتباهات در جریان بازی بود و روی نتیجه بازی تاثیر نداشت.

 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false