×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
ماندگاری در مسیر انقلاب و دفاع از خون شهدا راز ماندگاری سپاه است

امام جمعه عسلویه گفت: ماندگاری در مسیر انقلاب و دفاع از خون شهدا راز ماندگاری سپاه است.

به گزارش "چغادک نیوز"، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه، بخش های از توصیه های پیامبر (ص)به ابوذر را بیان کرد و اظهار داشت: کردارهای ما مردم از این جمعه تا جمعه بعد به خداوند عرضه می‌شود؛ خداوند همه گناهان را می‌بخشد مگر کسانی که بین خودشان و برادر مومن اش کینه و عداوت باشد.

وی با بیان اینکه ما نباید با قهر از برادر مومن خود فرار کنیم، افزود: عمل کسی که از برادر دینی جدا شده قبول نمی‌شود. پیامبر به ابوذر فرمود تو را نهی می‌کنم از جدایی از برادر دینی و دین اسلام دین گذشت و عفو و بخشش است.

امام جمعه عسلویه ادامه داد: آقا امام عصر(عج) به شیخ مفید می‌گوید که در برابر فتنه‌ها و اتفاقات مقاومت کنید. مقاومت در برابر فتنه‌ها نشان قیام ماست.

وی اضافه کرد: امروز مظلومین زیادی در دنیا هستند که کسی پشتیبان آنان نیست؛ امروز در یمن می‌بینیم که کشورهای اسلامی به نام اسلام، مردم را از بین می‌برنند و شورای امنیت هم قطعنامه علیه مظلوم صادر می کند.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد به بیان بخش هایی از بیانات مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: ایشان می فرمایند که اصرار دارم مسئولان دست آوردهای هسته‌ای را با اهمیت تلقی کنند.

وی اضافه کرد: بعضی می گویند که برنامه هسته‌ای برای چه می‌خواهیم؛ اینها فکر می‌کنند که اگر ایران از فعالیت هسته‌ای دست بکشد، آمریکا از دشمنی دست بر می‌دارد؛ نه اینطور نیست و هر وقت ملت ایران از اعتقاداتش دست بردارد، آمریکا از دشمنی دست بر می‌دارد.

امام جمعه عسلویه گفت: این فریب است که بعضی‌ها می‌گویند صنعت هسته‌ای برای چه می‌خواهیم؛ آقا می فرمایند این روند باید ادامه داشته باشد و آقا می‌خواهند این مملکت پیشرفت کند.

وی ادامه داد: امروز ما استقلال فکری و عملی پیدا کردیم؛ همین صنعت نفت و‌ گاز در این منطقه با همت و خلاقیت جوانان ما ساخته و اداره می‌شود.

هاشمی‌نژاد با گرامیداشت روز ۲۹ فروردین روز ارتش، بیان داشت: به ارتشیان تبریک می‌گویم که ارتش ما امروز ویژگی‌های منحصربه فردی دارد و با این ویژگی‌ها که ایمان و ولایتمداری است، به بالندگی رسیده است.

وی افزود: هیچ ارتشی در دنیا با این ویژگی در دنیا نداریم؛ ارتش قوی و‌ مقتدر ما باعث شده گزینه‌های روی میز دشمنان بماند و‌ پوسیده شود.

امام جمعه عسلویه اضافه کرد: ماه رجب نزدیک است و انشالله از این ماه استفاده کافی و وافی ببریم. میلاد امام محمد باقر و شهادت امام هادی در اولین روزهای ماه رجب است.

وی ادامه داد: دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسدران به فرمان حضرت امام خمینی(ره) است. سپاه برکات زیادی برای نظام و کشور داشته دارد و خواهد داشت.

هاشمی‌نژاد گفت: رمز ماندگاری سپاه این است که در مسیر انقلاب مانده و از ارزش‌های نظام و خون شهدا دفاع کرده است.

وی ادامه داد: از دست اندرکاران همایش امنیت عسلویه و خلیج فارس تشکر میکنم و به‌ویژه شهرداری عسلویه و شورای شهر و سپاه و سایر نهادهای مربوطه تقدیر می‌کنیم.

مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false