دریافت ماهانه ۹ میلیون تومان یارانه با جعل هویت | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
دریافت ماهانه ۹ میلیون تومان یارانه با جعل هویت

فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری اعضای یک باند اسناد هویت جعلی در این استان خبر داد و گفت: اعضای این باند تبعه غیرمجاز یکی از کشورهای همسایه بوده و ماهانه ۹۰ میلیون ریال یارانه نقدی دریافت می کردند.

به گزارش "چغادک نیوز"، سردار سیدمحمود میرفیضی اظهارداشت: در این ارتباط هفت نفر تبعه غیر مجاز دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: در پی اطلاع از فعالیت چند تبعه یکی از کشورهای همسایه که با استفاده از اسناد جعلی به صورت غیرمجاز در علی آباد زندگی می‎کردند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

سردار میرفیضی ادامه داد: در بررسی های ماموران مشخص شد که این افراد با جعل اسناد هویتی و خرید شناسنامه های افراد فوت شده در این شهرستان اقامت داشته و حتی توسط این اسناد، ماهانه یارانه نقدی دریافت می کنند.

فرمانده انتظامی استان گلستان اضافه کرد: پس از انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از درستی اخبار مورد نظر، با هماهنگی مراجع قضائی، این افراد در محل سکونت خود دستگیر شدند.

وی همچنین افزود: این افراد برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

به گفته وی ماموران پس از بازرسی از محل سکونت متهمان، موفق به کشف انواع اسناد هویتی متعلق به افراد غیر و یا اسناد جعلی شدند.

سردار میرفیضی یادآور شد: متهمان در اعترافات خود در خصوص نحوه فعالیت بیان کردند که اسناد را از خانواده متوفیانی که اسناد هویتی فرد فوت شده را باطل نمی‎کردند ،تهیه و یا با استفاده از شگردهای مختلف اسناد را جعل می‎کردند.

وی اضافه کرد: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری همدستان احتمالی متهمان ادامه دارد.

منبع:پارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false